با حضور ۱۴۲ شرکت داخلی و خارجی ؛

نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور در اصفهان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام از ۲۹ فروردین لغایت یکم اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور در اصفهان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان در نشست خبری به مناسبت افتتاح نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و اصلاح نژاد دام اظهار داشت: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام قرار بود در بهمن ماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و با توصیه سازمان دامپزشکی کشور و مسئولان جهاد کشاورزی اصفهان برگزاری این نمایشگاه به شروع فصل گرما و پایان فروردین ماه موکول شد.

    رسول محققیان با بیان اینکه امیدواریم با رعایت مسائل ایمنی، این نمایشگاه کار خود را به اتمام برساند، افزود: در این نمایشگاه حدود 142 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و از امروز 29 فروردین لغایت یکم اردیبهشت ماه در 4 سالن متوالی نمایشگاه بین المللی اصفهان برپا است.

    وی فضای مفید و قابل واگذاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان را 4500 مترمربع دانست و تصریح کرد: از تعداد 142 شرکت داخلی و خارجی، 134 شرکت داخلی از 9 استان کشور که در زمینه دامپروری، تاسیسات و تجهیزات ماشین آلات صنعتی دام و طیور، داروهای دامپزشکی، لابراتوارها و تجهیزات دامپزشکی، خوراک و افزودنی‌های مکمل دام و طیور و ژنتیک و اصلاح  نژاد دام و نیز 8 شرکت از کشور آلمان در این نمایشگاه حضور دارند.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان ادامه داد: همزمان با این نمایشگاه همایش‌هایی توسط اساتید ایرانی و آلمانی برگزار می‌شود که امیدواریم مخاطبان از این همایش‌ها در جهت ارتقا صنعت دام و طیور کشور بهره برداری کنند.

    وی گفت: با هماهنگی که با سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و تشکل‌های صنفی و تشکل‌های خصوصی به عمل آمده است امیداریم بازدید کننده تخصصی به این نمایشگاه راه پیدا کند و همان طور که این نمایشگاه در سال‌های گذشته رتبه یک کشوری را به خود اختصاص داده است امسال هم در همین جایگاه باقی بماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت