در جلسه کارگروه گردشگری تصویب شد

مشارکت بخش خصوصی استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی باکو

عصر نمایشگاه- مشارکت دستگاه‌های‌های مرتبط و بخش خصوصی استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی جمهوری آذربایجان در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصویب شد.

مشارکت بخش خصوصی استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی باکو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با حضور معاون امور عمرانی استانداری، معاون گردشگری و معاون سرمایه‌گذاری این اداره کل و مدیران دستگاه‌های عضو این کارگروه، در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد.

    معاون گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی جمهوری آذربایجان از 19 الی 21 فروردین ماه 95 در باکو برگزار خواهد شد، گفت: غرفه‌ای به متراژ 126 مترمربع برای چهار استان ایران در نظر گرفته شده است که هر غرفه 18 متری هزینه‌ای بالغ بر 36 میلیون تومان در برخواهد داشت.

    گفتنی است ،قادر تقی‌زاده با اشاره به توزیع بروشورهای دانشگاه علوم پزشکی استان برای معرفی بیشتر توانمندی‌های درمانی این استان، امکانات و تجهیزات مراکز بیمارستانی، درمانگاهی و آب‌‌های گرم در نمایشگاه بین‌المللی جمهوری آذربایجان سال گذشته، بر اهمیت حضور دانشگاه علوم پزشکی این استان و بخش خصوصی در نمایشگاه بین‌المللی جمهوری آذربایجان با توجه به آمار ورودی گردشگران آذری به استان با هدف گردشگری سلامت تأکید کرد.

    در ادامه این جلسه جعفر بذری مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل نیز از طرف مجتمع‌های آب‌درمانی و آب‌های گرم سنتی نیز برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی جمهوری آذربایجان اعلام آمادگی کرد و گفت: همچنین آمادگی داریم پکیج‌هایی به زبان آذری و انگلیسی برای توزیع در این نمایشگاه تهیه کنیم.

    معاون امور عمرانی استانداری اردبیل نیز شرکت استان اردبیل و بخش خصوصی در این نمایشگاه را فرصتی برای معرفی شایسته توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان اردبیل در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار به این استان عنوان کرد و خواستار حضور فعال دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های خصوصی در این نمایشگاه شد.

    علی آذرنژاد با اشاره به اختصاص دو غرفه برای هر استان به متراژ 18 مترمربع در این نمایشگاه، بر اختصاص یک غرفه به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های خصوصی برای معرفی توانمندی‌های درمانی این استان و غرفه دیگر به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به همراه جامعه صنفی تاسیسات اقامتی و مجتمع‌های آب‌درمانی به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری، مراکز اقامتی و مجتمع‌های آب‌درمانی استان تأکید کرد.

    به گزارش فارس ،همچنین در این کارگروه ایجاد طرح گردشگری در مسیر سرعین به طرف سه راهی سرعین بررسی و تصویب شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت