معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد

رویکرد جدید در برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالای قزوین

عصر نمایشگاه- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با رویکرد جدید در نیمه دوم اسفند ماه خبر داد.

رویکرد جدید در برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالای قزوین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،علی‌اکبر کبیری در هفتمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان قزوین که در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در نیمه دوم اسفند ماه با رویکردی متفاوت در مقایسه با سال‌های پیش برگزار می‌شود.

    وی افزود: این نمایشگاه به لحاظ اقلام مورد عرضه با سال‌های قبل متفاوت است به طوری که کالاهایی نظیر آجیل، خشکبار، مواد غذایی، شیرینی‌جات عرضه می‌شود و از عرضه پوشاک کیف و کفش جلوگیری می‌شود.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: طی مکاتبه انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت و با تأکیدات استاندار قزوین این نمایشگاه در نیمه دوم اسفند ماه جاری در مرکز استان قزوین و شهرهای تابعه برپا می‌شود.

    کبیری با اشاره به بحث نظارت بر عرضه کالا در سطح بازار استان قزوین گفت: برگزاری گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی این استان یکی از  برنامه‌های نظارتی این سازمان در ایام پایانی امسال است.

    این مسئول تأکید کرد: فعالسازی تیم‌های بازرسی و نظارت در سطح بازار سراسر استان قزوین از دیگر اقدامات نظارتی این سازمان برای کنترل قیمت‌ها و نظارت بر عرضه کالا در واحدهای صنفی است.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: برای تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز جلساتی با دستگاه‌های اجرای این استان برگزار شده و هماهنگی‌های لازم انجام شده و هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی در استان قزوین وجود ندارد.

    کبیری با اشاره به ضرورت ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب مطرح کرد: ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب یکی از سیاست‌های مهم دولت در حوزه اصناف است.

    این مسئول عنوان کرد: از تمام دستگاه‌های مربوطه تقاضا داریم نهایت همکاری را در این زمینه با اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی داشته باشند.

    به گزارش فارس ،معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از اداره اماکن نیروی انتظامی این استان درخواست کرد تا در تمدید پروانه کسب آژانس‌های  تلفنی سطح شهر قزوین همکاری لازم را داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت