قائم‌مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران :

نشست‌های انتخاباتی در نمایشگاه کتاب نداریم

عصر نمایشگاه- قائم‌مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: رویکرد ما ترویج اصل انتخابات و بالابردن مشارکت مردم است ولی وارد بحث جناح بندی سیاسی و تبلیغات خاص برای افراد در نمایشگاه نمی شویم چراکه ایجاد فرصت برابر دشوار است.

نشست‌های انتخاباتی در نمایشگاه کتاب نداریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، امیرمسعود شهرام‌نیا قائم‌مقام سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پیرامون همزمانی نمایشگاه با روزهای منتهی به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و در پاسخ به این سوال که برای نامزدها برنامه خاص انتخاباتی تدارک دیده شده گفت: نمایشگاه کتاب تهران یک رویداد مربوط به مقطع یا دولت خاصی نیست بلکه طی سی سال گذشته یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی کشور بوده است.

    شهرام نیا در توضیح بیشتر اظهار داشت: همانگونه که در آئین‌نامه شورای سیاستگذاری نمایشگاه تصویب شد قرار بر این شده نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مسیر اصلی خود را داشته باشد و در مسیر جریان‌های سیاسی نیفتد.

    رئیس شورای نظارت و ارزیابی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به رویکردها اشاره کرد و ابراز داشت: رویکرد ما ترویج اصل انتخابات و بالابردن مشارکت مردم است ولی وارد بحث جناح بندی سیاسی و تبلیغات خاص برای افراد در نمایشگاه نمی شویم چراکه ایجاد فرصت برابر دشوار است.

    به گفته وی، بنا شد برنامه‌های خاص انتخاباتی در نمایشگاه کتاب نداشته باشیم اما منعی برای بازدید نامزدها از سطح نمایشگاه نداریم با این قاعده که هماهنگی‌ها پیش از حضور انجام شده باشد تا موارد امنیتی در نظر گرفته شود.

    وی نمایشگاه کتاب را به عنوان پدیده فرهنگی دارای روالی عادی دانست و متذکر شد: به این دلیل که همواره اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران مدنظر است در جهت تشویق در جهت حضور در انتخابات و بالابردن مشارکت مردم تلاش خواهیم کرد.

    وی در پایان صراحتا اعلام کرد: برنامه‌ای برای نامزد خاص در جهت میتینگ‌های انتخاباتی در نمایشگاه کتاب نخواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت