رئیس ستاد برگزاری هفته سلامت استان همدان خبر داد

برپایی نمایشگاه‌ دستاوردهای تحول سلامت در همدان

عصر نمایشگاه- رئیس ستاد برگزاری هفته سلامت استان همدان از برپایی نمایشگاه‌ دستاوردهای تحول سلامت در همدان و شهرستان های این استان همزمان با هفته سلامت خبر داد.

برپایی نمایشگاه‌ دستاوردهای تحول سلامت در همدان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، سید حبیب‌الله موسوی‌بهار با بیان اینکه شعار امسال هفته سلامت «زندگی سالم با نشاط و امید» است، اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در هفته سلامت پیش‌بینی شده است.

    وی با بیان اینکه در جمعه هفته جاری و اولین روز از هفته سلامت برنامه پیاده روی با شرکت خانواده ها برگزار می‌شود، گفت: در این روز رئیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی می‌کند.

    رئیس ستاد برگزاری هفته سلامت در استان همدان با اشاره به نواخته شدن زنگ سلامت در دوم اردیبهشت‌ماه در مدرسه تهذیب، گفت: دیدار مسئولان دانشگاه با امام جمعه همدان و نشست خبری رئیس دانشگاه با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های دومین روز این هفته است.

    وی عنوان کرد: دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با رئیس دانشگاه علوم پزشکی، تبادل تفاهم‌نامه با محیط زیست، حضور مسئولان دانشگاه در یکی از مدارس مروج سلامت و افتتاح میز خدمت سمن‌های حوزه مشارکت از برنامه‌های سومین روز هفته سلامت است.

    موسوی‌بهار از برپایی نمایشگاه غذای سالم، برگزاری مراسم گرامیداشت مقام زن و ارتقای کیفیت زندگی بانوان در چهارمین روز هفته سلامت خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه‌های دستاوردهای تحول سلامت، غرفه طب سنتی و ارائه خدمات سنجش سلامت بانوان از دیگر برنامه‌های این روز است.

    وی با بیان اینکه عیادت از سالمندان در روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) انجام می‌شود، یادآور شد: رونمایی از انیمیشن‌های دانشگاه با حضور رابطان و سفیران سلامت، مصاحبه رادیویی و تلویزیونی رئیس دانشگاه علوم پزشکی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در ششمین روز هفته سلامت است.

    موسوی بهار اظهار کرد: اختتامیه هفته سلامت و مراسم تجلیل از فعالان عرصه سلامت و پریایی غرفه سمن‌ها با موضوع مسئولیت اجتماعی و با مشارکت‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در روز پایانی هفته سلامت انجام می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت