در قالب نخستین سمپوزیم هنرهای تجسمی؛

نمایشگاه نقاشی هنرمندان اردبیلی گشایش یافت

عصر نمایشگاه- در قالب نخستین سمپوزیم هنرهای تجسمی نمایشگاه گروهی نقاشی هنرمندان استان اردبیل در محل نگارخانه قوام الدین مجتمع فدک اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه نقاشی هنرمندان اردبیلی گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه برگزاری کارگاه‌ها و اردوهای هنری را از وعده‌های مدیریتی خود مطرح کرد.

    سید ناصر اسحاقی با بیان اینکه در سال‌های گذشته رشد کیفی مطلوبی در برگزاری کارگاه‌ها مشاهده می‌شود، تصریح کرد: کارگاه‌ها فرصت مطلوبی برای معرفی هنر استان اردبیل در سطح ملی و بین‌المللی را فراهم می‌سازد.

    وی متذکر شد: رشد کمی و کیفی تولیدات هنری می‌تواند به واسطه کارگاه‌ها  تسریع یابد و برگزاری نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های هنری فرصت محک هنرمندان را فراهم می‌سازد.

    مدیرکل ارشاد اسلامی استان برنامه‌ریزی برای ارتقا دانش، بینش و مهارت هنرمندان را ضروری دانست و گفت: در دولت تدبیر و امید نیز توجه ویژه‌ای به این مقوله شده است.

    اسحاقی با بیان اینکه انجام کارهای کلیشه‌ای در مرام دولت تدبیر و امید نیست، ادامه داد: در واقع همچنان که از نام دولت پیدا است، دولت تدبیر و امید دولت عقلانیت و واقعیت است.

    وی اضافه کرد: بنده در سال 94 اعلام کرده بودم که به دنبال تعدد نمایشگاه‌ها نیستیم و در مقابل توسعه کارگاه‌های هنری را دنبال می‌کنیم که همین موضوع محقق شده است.

    مدیرکل ارشاد اسلامی استان تأکید کرد: امروز ارتقا تولیدات هنری موجب شده هنرمندان استان در سطح ملی و جهانی جایگاه درخوری کسب کرده و آثار آن ها در نمایشگاه‌ها و رویدادهای جهانی هنری به نمایش درآید.

    در این مراسم مسئول انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل نیز برگزاری سمپوزیم هنرهای تجسمی را فرصتی برای نمایش و معرفی جدیدترین آثار هنرمندان استان دانست.

    محمد بخشعلیان به نمایش 42 اثر نقاشی در نمایشگاه نقاشی هنرمندان اردبیلی اشاره کرد و گفت: در قالب نخستین سمپوزیم هنرهای تجسمی نمایشگاه‌های مجزایی در رشته‌های پوستر، کاریکاتور و تصویرسازی نیز برگزار می‌شود.

    وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها برای اردیبهشت‌ماه برنامه‌ریزی شده است و در طول برگزاری آن اساتید و هنرمندان استان و کشور حضور خواهند یافت.

    نمایشگاه نقاشی هنرمندان اردبیلی تا ششم اردیبهشت‌ماه آماده بازدید علاقه‌مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت