رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز مازندران :

برپایی نمایشگاه کتاب ویژه هفته معلم در ساری

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز مازندران از برپایی نمایشگاه کتاب با ۱۵-۳۵درصد تخفیف از ۲ تا ۱۰ اردیبهشت ماه جاری در مجتمع فرهنگی دستگاه فرهنگ و هنر ساری واقع در میدان امام خمینی(ره) خبر داد.

برپایی نمایشگاه کتاب ویژه هفته معلم در ساری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، حمیدرضاعشریه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز مازندران امروز(2اردیبهشت) با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، عنوان داشت: هرساله ماه های بهمن و آبان نمایشگاه کتاب با شکوه خاصی در مرکز استان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری برپا می شود که از اقبال عمومی برخوردار است.

    وی با بیان اینکه با توجه به پیگیری علاقه مندان به کتاب درخصوص برپایی نمایشگاه های متعدد در مرکز استان گفت: تلاش شده به جهت ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعه و اهداف دولت تدبیر و امید در زمینه کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به مناسبت هفته معلم با حضور ناشران برتر کشوری و انتشارات محراب قلم اولین ناشر کودک و نوجوان بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی در ساری گشایش یابد.

    عشریه با بیان اینکه این نمایشگاه با بیش از 10 هزار جلد کتاب در قالب حدود 5هزار عنوان در مجتمع فرهنگی دستگاه فرهنگ و هنر ساری واقع در میدان امام خمینی(ره) آغاز بکار می کند، افزود: کتابهای این نمایشگاه شامل عمومی،  روانشناسی، مذهبی، تاریخی، ادبیات، هنر، زبان، علمی، فرهنگ، کودک و نوجوان، کامپیوتر، آموزشی، مهارت زندگی، علمی، دایره المعارف، (نرم افزارهای عمومی و تخصصی، بازی های رایانه ای، پوستر و پازل و...) است .

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب ساری از ساعت 10صبح امروز با تخفیف 15-35 درصد تا روز 10 اردیبهشت پذیرای حضور خریداران و بازدیدکنندگان خواهد بود، گفت: نمایشگاه ازساعت 8و30دقیقه صبح تا ساعت 20و30دقیقه شب میزبان  علاقه مندان است.

    عشریه با تاکید اینکه در راستای بحث تشویق و ترغیب اقشار مختلف جامعه به کتابخوانی و جانمایی یار مهربان در سبد فرهنگی خانوار مجوزهای برپایی نمایشگاه های کتاب در سطح شهرستان ساری در طول سال صادر می شود، ابراز امیدواری کرد: برپایی چنین نمایشگاه هایی، گامی مهم درجهت شکوفایی فرهنگ کتاب وکتابخوانی در جامعه باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت