مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان :

طرح نمایشگاه مد و لباس محلی قلعه گنج در حال پیگیری است

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: طرح نمایشگاه مد و لباس محلی شهرستان قلعه گنج با مشارکت بنیاد مستضعفان و با شعار ۱۰۰ خانواده، ۱۰۰ کارگاه تولیدی در حال پیگیری است.

طرح نمایشگاه مد و لباس محلی قلعه گنج در حال پیگیری است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، حسین اسحاقی در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در سال جدید ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رایزنی با بنیاد مستضعفان در زمینه برگزاری نمایشگاه مد و لباس محلی در راستایی تحقق اهداف نامگذاری سال جاری در قلعه گنج به عنوان شهر اقتصاد مقاومتی انجام شده است.
    وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان از برگزاری این طرح حمایت کرد و مکاتبات اداری آن در حال انجام است.
    وی بیان کرد: طرح نمایشگاه مد و لباس محلی شهرستان قلعه گنج با حمایت دولت تدبیر و امید و مشارکت بنیاد مستضعفان در راستای تحقق شعار سال در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی طی سال جاری برگزار می شود.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: دبیر اقتصاد مقاومتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان طی حکمی معرفی شد تا در زمینه تحقق اهداف این نامگذاری با برنامه ریزی و شتاب بیشتری حرکت کنیم.
    وی افزود: گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از عملکرد های مهم دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اهداف نامگذاری سال جاری بوده است.
    وی بیان کرد: پیوست فرهنگی در همه امور اقتصادی با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و استاندار کرمان در زمینه مسائل فرهنگی، برنامه ریزی شده است.
    اسحاقی بیان کرد: 9 مجتمع دیجیتال در جنوب استان کرمان فعال است که با حمایت های دولت در راستای تحقق شعار سال به بخش خصوصی واگذار شده است.
    وی ادامه داد: این مجتمع ها با واگذاری به بخش خصوصی تاکنون برای 15 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده که این عدد تا 25 نفر افزایش می یابد.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان به برگزاری نخستین نشست شورای پژوهشی این اداره کل در سال جاری اشاره کرد و افزود: از ظرفیت این شورا برای برطرف کردن مشکلات فرهنگی این منطقه و کمک به مسائل شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان استفاده می کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت