معاون مجمع ناشران انقلاب اسلامی خبر داد

امسال هم مجمع ناشران انقلاب اسلامی عهده‌دار سالن یاس است

عصر نمایشگاه- معاون مجمع ناشران انقلاب اسلامی از واسپاری مدیریت سالن یاس به این مجمع در سی‌امین دورۀ نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

امسال هم مجمع ناشران انقلاب اسلامی عهده‌دار سالن یاس است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ، سیدعارف علوی، معاون مجمع ناشران انقلاب اسلامی، از واسپاری مدیریت سالن یاس به این مجمع در سی‌امین دورۀ نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: مجمع ناشران انقلاب اسلامی سال گذشته با ارسال نامه‌ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیشنهاد برپایی سالن یاس در سی‌امین دورۀ نمایشگاه کتاب تهران را داد؛ به همین منظور جلسه‌ای در روز پنجشنبه، 24فروردین‌ماه، با حضور مسئولان مجمع و مسئولان مؤسسۀ نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار شد.
    وی ادامه داد: در این جلسه قرار شد که برپایی سالن یاس همانند سال‌های گذشته برعهدۀ مجمع ناشران انقلاب اسلامی باشد.
    معاون مجمع ناشران انقلاب اسلامی در مورد برخی برنامه‌های این مجمع برای سالن یاس گفت: ماهیت برپایی سالن یاس، ارائۀ گزیدۀ نشر سال قبل است؛ به‌عبارت دیگر سالن یاس در نظر دارد تا نشر جدی سال 95 را ارائه دهد. همچنین معرفی کتاب، برگزاری جلسات رونمایی آثار، برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور اهالی فرهنگ، طراحی داده‌نما و ارائۀ سیر مطالعاتی در حوزه‌های مختلف از جمله مهم‌ترین برنامه‌های مجمع برای این دوره است که در جلسۀ روز پنجشنبه نیز مطرح شد.
    علوی همچنین دربارۀ مساحت و مکان سالن یاس برای سی‌امین دورۀ نمایشگاه کتاب نیز گفت: مکان سالن یاس برای نمایشگاه سال جاری تغییر کرده است؛ به این معنی که یک طبقه پایین‌تر از سال گذشته و در زیرزمینی که پیش از این مکان روابط عمومی بود، برپا خواهد شد. مساحت سالن در کل افزایش چندانی ندارد.
    سالن یاس که در چند سال اخیر به کوشش مجمع ناشران انقلاب اسلامی در دوره‌های مختلف نمایشگاه‌های کتاب راه‌اندازی شده، مدلی از نمایشگاه مطلوب کتاب خوانده می‌شود. این سالن در سال‌های گذشته با برگزاری نشست‌های مختلف در موضوعات گوناگون و همچنین ارائۀ آثار برتر توانسته نظر مخاطبان را به سمت خود جلب کند و امکان ارتباط مردم با کارشناسان کتاب، کارشناسان با نخبگان، کارشناسان با مسئولان و کارشناسان با ناشران و نویسندگان در موضوع‌بندی‌های مختلف را فراهم آورد.
    سی‌امین دورۀ نمایشگاه کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت‌ماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در شهر آفتاب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت