در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی؛

منطقه آزاد انزلی میزبان نمایشگاه بین المللی طلا،جواهر و نقره

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و صنایع وابسته در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

منطقه آزاد انزلی میزبان نمایشگاه بین المللی طلا،جواهر و نقره
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از صداوسیما ، در این نمایشگاه بیش از 60 شرکت داخلی در کنار5 شرکت خارجی جدیدترین تولیدات و نوین ترین دستگاه­ها و تجهیزات و روش ها و طرح های تولیدی طلا، نقره و جواهرات را ارائه و به نمایش می گذارند.
    در این نمایشگاه انواع جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، ساعت، ماشین آلات ، ابزارآلات و تجهیزات مربوط به طراحی و تولید طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، دکوراسیون مختلف مراکز تولید و عرضه طلا و جواهر و نقره ، صندوق ایمنی حفظ و نگهداری طلا و جواهر به نمایش گذاشته می شود.

    محمود بندرچی رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: معرفی جدیدترین محصولات و توانمندی های تولید داخلی، آشنایی تولیدکنندگان با نوین ترین طرح ها و برنامه های این صنعت، دسترسی به سلایق مصرف کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات برخی از اهداف برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی است.

    وی گفت: طلا و جواهر می تواند به عنوان جایگزین خوبی برای درامدهای نفت و فرآورده های آن باشد و برپایی نمایشگاه های تخصصی در این زمینه از جمله راهکار های توسعه این صنعت در کشور محسوب می شود.

    بندرچی خاطرنشان کرد: برندسازی، رقابت در تولید، بازاریابی و فروش، پایداری در صادرات محصولات و مشتری مداری از جمله مزیت های نوینی است که دست اندرکاران این صنعت مهم از کارگاه­های کوچک تا کارخانه های بزرگ به آن اهتمام دارند.

    اولین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی از 23 تا 29 اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت