استاندار مرکزی:

نمایشگاه گل محلات ظرفیت تبدیل شدن به رویداد بین المللی را دارد

عصر نمایشگاه- استاندار مرکزی گفت: نمایشگاه گل و گیاهان زینتی محلات ظرفیت تبدیل شدن به یک نمایشگاه بین المللی را دارد و امیدواریم با پیگیری سازمان توسعه تجارت این مهم در سال آینده محقق شود.

نمایشگاه گل محلات ظرفیت تبدیل شدن به رویداد بین المللی را دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، محمود زمانی قمی عصر دوشنبه در آئین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه شهرستان محلات، اظهار داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، سال گذشته 433 جلسه اقتصاد مقاومتی در سطح استان برگزار شد.

    وی افزود: طی سال 95 به یک هزار و 61 واحد مختلف تولیدی در استان مرکزی مبلغ 717 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد.

    استاندار مرکزی بیان کرد: طبق بررسی در شش ماهه اول سال گذشته میزان تولید یا صادرات واحدهای تولیدی استان مرکزی بین 25 تا 60 درصد رشد داشته و 15 کشور نیز به مقاصد صادراتی این استان اضافه شده است.

    زمانی قمی بیان کرد: شرایط در حوزه اقتصادی به نسبت سال های گذشته بهبود پیدا کرده و البته تمامی این اقدامات و دستاوردها با حمایت های مردمی محقق شده است.

    استاندار مرکزی تصریح کرد: ارزش کالای صادراتی استان طی سال گذشته 736 میلیون دلار برآورد شد که اگرچه 291 میلیون دلار نیز واردات داشتیم اما نسبت صادرات به واردات  استان، 2.5 برابر بوده است .

    وی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان ساخت: امروز در شرایط حساس برگزاری انتخابات قرار داریم و معتقدیم که انتخاب نهایی با مردم است و این انتخاب مورد احترام تمام افراد خواهد بود و به دنبال فراهم ساختن زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور در سطح استان هستیم و با رعایت قانون این امر را محقق خواهیم ساخت.

    استاندار مرکزی تاکید کرد: امسال 400 روستای استان که استعداد اشتغال زایی در آنها بالا است مورد بررسی قرار خواهد گرفت زیرا بایستی بر روی اشتغال خرد و کوچک به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری کنیم.

    گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه گل محلات در زمینی به وسعت سه هزار و 500 متر مربع با پنج سالن تخصصی و طراحی خاص محیطی برای عرضه گل و گیاه، امروز چهارم اردیبهشت ماه گشایش یافت و تا هشتم اردیبهشت ماه نیز برای بازدید عموم دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت