مدیر کمیته حراست سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران :

صدور بیش از ۷ هزار کارت تردد برای ناشران، غرفه‌داران و اهالی رسانه در نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته حراست سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از صدور کارت تردد و پارکینگ ناشران، غرفه‌داران و اهالی رسانه در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

صدور بیش از ۷ هزار کارت تردد برای ناشران، غرفه‌داران و اهالی رسانه در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، مهدی سهل‌آبادی گفت: تاکنون بیش از هفت هزار کارت تردد برای ناشران، غرفه‌داران و اهالی رسانه صادر شده که به زودی به مدیران کمیته‌ها جهت توزیع تحویل خواهد شد.
    وی با اشاره به صدور کارت پارکینگ نیز گفت: کارت‌های پارکینگ برای مدیران کمیته‌ها، ناشران، غرفه‌داران و خبرنگاران صادر شده که به مدیران کمیته‌ها جهت توزیع تحویل می‌شود.
    سهل‌آبادی با اشاره به الکترونیک شدن صدور کارت‌ها در این دوره از نمایشگاه گفت: خوشبختانه با پیش‌بینی‌های صورت گرفته در این دوره از نمایشگاه تمامی مشخصات غرفه‌داران و ناشران از طریق سایت نمایشگاه دریافت شد. گردآوری این اطلاعات روند صدور کارت‌ها را تسریع کرد و در این دوره از نمایشگاه قبل از ورود ناشران، غرفه‌داران و اهالی رسانه کارت‌های تردد آماده شده است.
    بر اساس این گزارش، سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

    آغاز تحویل غرفه به ناشران

    مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران از واگذاری غرفه‌های تخصیص داده شده به ناشران خبر داد.
    به گزارش ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، هومان حسن‌پور با اشاره به واگذاری غرفه‌ها به ناشران داخلی گفت: واگذاری غرفه‌ها به ناشران از روز چهارشنبه (6 اردیبهشت ماه) آغاز شده است و ناشران می‎‌توانند با مراجعه به شهر آفتاب نسبت به تحویل غرفه‌های خود اقدام کنند.
    وی افزود: همچنین برخی از ناشران که به دلیل پایان یافتن مهلت ثبت‌نام قادر به تکمیل اطلاعات خود نبوده می‌توانند با مراجعه به سیات نسبت به تکیمل اطلاعات خود اقدام کنند.
    مدیر کمیته ناشران داخلی تاکید کرد:  این آخرین فرصت برای تکیل اطلاعات ناشران اعم از حساب بانکی، اطلاعات کتاب و هر گونه رفع نواقص است در غیر این صورت انصراف آنها تلقی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت