نمایشگاه قطعات خودرو، مجموعه ها و صنایع وابسته در اصفهان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- سیزدهمین دوره از نمایشگاه قطعات خودرو، مجموعه ها و صنایع وابسته عصر چهارشنبه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه قطعات خودرو، مجموعه ها و صنایع وابسته در اصفهان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، این نمایشگاه در چهار سالن با بیش از 9 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می شود و 125 شرکت کننده از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، قم، مازندران، البرز و آذربایجان شرقی در آن حضور دارند.

    این نمایشگاه تا 9 اردیبهشت ماه سالجاری در ساعات 16 تا 22 در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان پذیرای بازدیدکنندگان است.

    نایب رییس اتحادیه لوازم یدکی اتومبیل اصفهان در نشست خبری پیش از افتتاح این نمایشگاه، گفت: قطعات خودرویی که در استان اصفهان تولید می شود، جزو بهترین ها و باکیفیت ترین محصولات است.

    رضا آقاباباگلی افزود: نمایشگاه همچنان که به ارائه محصولات شرکت های توزیع کا لا می پردازند بیشترین تمرکز را بر ارادائه کالاهای تولید داخلی دارد.

    وی اضافه کرد: مصرف کنندگان و شرکت های بزرگ داخلی در این زمینه شرکت های خودروساز ایران، با شرکت در این نمایشگاه ها و تمرکز بر خرید کالاهای تولید داخلی می توانند تولیدکنندگان کشور را برای ماندن در مسیر خود یاری کنند.

    آقاباباگلی گفت: مسئولان نیز با کاهش نرخ مالیات، سهم بیمه و جلوگیری از افزایش آن ها و جلوگیری از واردات بی رویه کالا می توانند کمک شایانی در برطرف کردن موانع تولید داخلی و صنعتگران استان اصفهان انجام دهند.

    یک تولیدکننده در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با ایرنا، بیان کرد: فعالیت ما در زمینه تولید کالا بویژه باتری خودرو بدون داشتن کارخانه است.

    فرهاد جانی قربان افزود: روش ما استفاده از ظرفیت کارخانه هایی است که بلااستفاده مانده، به دلایلی توانایی ادامه کار را ندارند و بصورت نیمه فعال و غیر فعال درآمده اند و یا دارای ساعات کاری محدود و تولید محدود هستند.

    وی اضافه کرد: ما با داشتن مواد اولیه، تکنولوژی، استاندارهای مورد نظر برای تولید محصولمان و برند خود اینگونه کارخانه ها را در ساعت های مشخص اجاره کرده و سپس بازاریابی و فروش محصول را برعهده خواهیم گرفت.

    جانی قربان افزود: این روش به نوعی کارآفرینی است که علاوه بر جلوگیری از ساخت کارخانه های بیشتر و اتلاف انرژِی از کارخانه های نیمه فعال و غیر فعال و نیروی کار آنها نیز بهره برده و از تعطیلی کامل آنها جلوگیری می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت