سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران:

نمایشگاه کتاب تهران به رویداد تخصصی اقتصاد نشر تبدیل شده است

عصر نمایشگاه- سخنگوی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران به پشتوانه ۳۰ دوره برگزاری، اکنون به رویداد تخصصی اقتصاد کتاب و نشر تبدیل شده است.

نمایشگاه کتاب تهران به رویداد تخصصی اقتصاد نشر تبدیل شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، همایون امیرزاده افزود: نمایشگاه کتاب تهران در مدت 30 سال برگزاری به سمت تخصصی شدن پیش رفته و حضور و بروز حوزه های تخصصی کتاب در آن ملموس تر شده است.

    وی ادامه داد: در سال های گذشته نمایشگاه کتاب تهران، محل تجمیع اتفاقات متنوع فرهنگی بود اما اکنون محوری بودن کتاب، اساس برگزاری نمایشگاه است.
    امیرزاده گفت: محل رویدن نمایشگاه های مانند مطبوعات، قرآن، چاپ و غیره که در طول سال برگزار می شود، نمایشگاه کتاب تهران است و در واقع این رویداد به نمایشگاه تخصصی اقتصاد نشر و کتاب تبدیل شده است.
    سخنگوی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به فعالیت های جنبی و رویکردهای مثبت این رویداد اشاره و تصریح کرد: در این زمینه پیشرفت های خوبی را شاهدیم و رویکرد واگذاری امور و تشکل های نشر در طول این سالها روند تکاملی خود را با سرعت بیشتری طی کرده و جایگاه صنوف نیز تثبیت شده است.
    امیرزاده، افزایش بخش های مختلف نمایشگاه و تقویت رویکرد و فعالیت های فرهنگی را از دیگر دستاوردهای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بیان کرد و گفت: دیپلماسی فرهنگی نیز با برگزاری این نمایشگاه رشد مناسب داشته، امروزه بسیاری از کشورها علاقه مندند فرهنگ خود را از زوایه نمایشگاه کتاب تهران به دنیا نشان دهند.
    وی افزود: در سال های اخیر کشورهای افغانستان، عمان و روسیه مهمان ویژه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بودند و امسال نیز ایتالیا مهمان ویژه است و این نشان می دهد که کشورها مشتاق هستند خود را از دریچه این نمایشگاه به مخاطبان ایرانی معرفی کنند.
    سخنگوی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توجه به بخش های مختلف، رعایت حقوق صنفی و توجه به پدیدآورندگان را از زمینه های نوظهور در نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد.
    سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت