سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در اصفهان آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به عنوان بزرگترین رویداد کارآفرینی کشور روز پنجشنبه در اصفهان آغاز به کار کرد.

سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در اصفهان آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی تا هشتم اردیبهشت امسال در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار می شود.
    این جشنواره در 2 بخش اصلی مسابقه ای و غیر مسابقه ای برگزار می شود که بخش مسابقه ای جشنواره شامل قسمت های طرح کسب و کار آزاد، المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی، فن آفرینان و فرصت های سرمایه گذاری است.
    در بخش طراحان کسب و کار و فن‌آفرینان این جشنواره، 665 طرح کسب و کار به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد 402 طرح از بخش طرح کسب و کار دانشجویی و 263 طرح از بخش آزاد است و 159 طرح نیز به بخش فن‌آفرینان ارسال شده است.
    برگزیدگان نهایی جشنواره از میان 26 نامزد بخش فرصت های سرمایه گذاری، 14 نامزد بخش طراحان کسب و کار، 19 نامزد بخش المپیاد دانشجویی و 18 نامزد بخش فن آفرینان، انتخاب و تجلیل خواهند شد.
    بخش غیر مسابقه ای جشنواره ملی شیخ بهایی نیز شامل نمایشگاه، تالارمذاکره وسمینارهای آموزشی است و امسال 90 فرصت سرمایه گذاری جهت جذب سرمایه گذار در این بخش معرفی می شود.
    این فرصت های سرمایه گذاری توسط هیات های کارشناسی ارزیابی و داوری شده و اکنون آماده جذب سرمایه گذار برای ایجاد کسب و کار هستند.
    پیش بینی شده است که امسال بیش از 300 سرمایه گذار برای بررسی فرصت ها و ایده های سرمایه گذاری در جشنواره شیخ بهایی شرکت کنند.
    برگزاری نشست‌های انتقال تجربه نیز از رویدادهای جشنواره سیزدهم شیخ بهایی است که در این نشست‌ها تجربه های 16 کارآفرین و فن‌آفرین در سه موضوع تعامل با سرمایه گذاران، مشارکت های بین المللی و کارآفرینی اجتماعی ارائه می‌ شود.
    حضور 50 دانشگاه کارآفرین و سرمایه گذار و پخش بر خط (آنلاین) نیز از دیگر برنامه های امسال جشنواره شیخ بهایی است.
    جشنواره ملی شیخ بهایی از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.
    شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان نخستین و تنها شهرک تحقیقاتی کشور از حدود 20 سال گذشته فعالیت خود را با ایجاد نخستین پارک فناوری و مرکز رشد فناوری کشور آغاز کرد و اکنون بیش از 480 شرکت دانش بنیان در این شهرک مستقر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت