پورزرندی تشریح کرد:

اقدامات بانک شهر در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

عصر نمایشگاه- مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه باید به ملت ایران و شهروندان تهرانی برای برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب تبریک گفت،تصریح کرد:این مجموعه نمایشگاهی با امکانات بسیاری که داردمی‌تواند رضایتمندی کامل بازدیدکنندگان را فراهم آورد.

اقدامات بانک شهر در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از بانک شهر،حسین محمد پورزرندی با اشاره به مزیت‌های برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در شهرآفتاب، گفت:مهمترین مزیت این اقدام جلوگیری از افزایش ترافیک در پایتخت و به تبع آن کاهش آلودگی هواست.

    وی با تاکید بر اینکه بانک شهر در سال گذشته توانست با ارائه خدمات کامل بانکی در نمایشگاه های کتاب استانی رضایت عموم بازدیدکنندگان را جلب کند، خاطرنشان کرد:استفاده از تکنولوژی های نوین بانکی و خدمات رسانی کامل دراین راستا، باعث شدکه جوانان و نوجوانان بیشترین تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه های کتاب استانی باشند.

    پورزرندی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 500 هزار بن کارت در نمایشگاه های استانی صادر شد، عنوان کرد: بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه های کتاب سراسر کشور از نیمه دوم سال 1395 برنامه ریزی کاملی را جهت حضور درسی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز کرد.

    وی افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده، سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با استقبال قابل توجه هموطنان مواجه خواهد شد؛ از این رو آماده ایم که بهترین و به روزترین سرویس های بانکی را به بازدیدکنندگان ارایه دهیم.

    مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اینکه 4 هزار دستگاه کارت‌خوان در نمایشگاه کتاب تهران بکار گرفته خواهد شد،ادامه داد:12 پیشخوان شهر نت، 50 دستگاه خودپرداز و 45 وب کیوسک نیز در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب مستقر خواهدشد.

    پورزرندی گفت: بانک شهر به عنوان بانک عامل سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در راستای ارائه خدمات نوین بانکی، سیستم جدید پرداخت از طریق تکنولوژی NFC تلفن همراه را راه‌اندازی کرده است.

    مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد:برای رفع مشکلات بانکی احتمالی نیز افرادی با لباس بانک شهر و تحت عنوان «از من بپرس» به ارائه خدمات و راهنمایی بازدیدکنندگان خواهند پرداخت.

    پورزرندی در پایان پیش بینی کرد: پیش از 400 هزار بن کارت برای متقاضیان در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صادر شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت