نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک ؛

درخشش کودکان و نوجوانان هنرمند ایرانی درنمایشگاه «لیدیسه»

عصر نمایشگاه- کودکان و نوجوانان هنرمند ایرانی با ترسیم نقاشی هایی با موضوع نور در چهل و سومین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک در سال ۲۰۱۵ درخشیدند.

درخشش کودکان و نوجوانان هنرمند ایرانی درنمایشگاه «لیدیسه»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، 10 عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در حالی دیپلم‌های افتخار این رقابت بین‌المللی را از آن خود ساختند که در مجموع 21هزار و 380 اثر از 71 کشور جهان در این رقابت شرکت داده شده بود.

    بر این اساس، «کیارش بابایی» و «سوگند شمس» 7 ساله، «حسین نوروزی» 8 ساله، «بهار رازنهان» 12 ساله همگی از مرکز 10 استان کرمانشاه و «مهدیس مرادیان» 7 ساله از کوزران استان کرمانشاه دیپلم‌های افتخار این رقابت را از آن خود کردند.

    در عین حال، «رضا شهرکی» 15 ساله از شهر زاهدان استان سیستان و بلوچستان، «نسیم امینی» 9 ساله از کهریزسنگ استان اصفهان، «پرنیان خسروآبادی» 7 ساله از کانون اسفراین استان خراسان شمالی، «آتنا مهرزاد» 9 ساله از املش استان گیلان و «فرزانه امامی» 14 ساله از شهر گنبد استان گلستان دیگر دیپلمهای افتخار را کسب کردند.

    گفتنی است ،«نور طبیعی در طبیعت و منابع تولید آن»، «نور مصنوعی و منابع تولید آن، اختراعات»، «نور،  سایه و  تاریکی به عنوان عناصر بصری»، «تابش نور و انرژی»، «پدیده‌های نوری و بصری»، «نور در هنرهای بصری و ادبیات، داستان‌های تخیلی، ضرب المثل‌ها و نقل قول‌ها»، «نور به عنوان یک سمبل» و «نور در تاریخ و اساطیر» از جمله موضوع‌های این رقابت بین‌المللی بود.

    به گزارش تسنیم ،کانون نیز علاوه بر ارسال 553 اثر نقاشی و 152 قطعه عکس به این مسابقه، یک نشان رز لیدیسه و دیپلم افتخار را نیز به دلیل مشارکت فعال در این رقابت دریافت کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت