نماینده انتشارات محراب قلم تهران :

زمان بازدید نمایشگاه کتاب ساری تا ۱۲اردیبهشت تمدید شد

عصر نمایشگاه- نماینده انتشارات محراب قلم تهران در نمایشگاه کتاب ساری از تمدید زمان بازدید از این رویداد فرهنگی تا ساعت ۲۰.۳۰دقیقه روز ۱۲اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

زمان بازدید نمایشگاه کتاب ساری تا ۱۲اردیبهشت تمدید شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، جعفر علی پور، نماینده انتشارات محراب قلم تهران در نمایشگاه کتاب ساری امروز(9اردیبهشت) با بیان اینکه از سوی این انتشارات اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب در مرکز مازندران نموده،گفت: پیشینه فرهنگی مازندران و ابراز رضایت مندی ناشران از حضور در نمایشگاه ای کتاب این استان موجبات حضور انتشارات محراب قلم را در ساری فراهم آورد.

    وی به تقارن نمایشگاه کتاب ساری با نمایشگاه تهران اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه در ساری بمناسبت هفته معلم برپاشده است.

    علی پور با بیان اینکه کتاب های این نمایشگاه به بیش از یکصد ناشر برتر کشوری اختصاص دارد، افزود: بیش از 20 هزار جلد کتاب در قالب نزدیک به هشت هزار عنوان در این نمایشگاه جانمایی شد.

    وی، افزود: کتابهای این نمایشگاه شامل عمومی،  روانشناسی، مذهبی، تاریخی، ادبیات، هنر، زبان، علمی، فرهنگ، کودک و نوجوان، کامپیوتر، آموزشی، مهارت زندگی، علمی، دایره المعارف، (نرم افزارهای عمومی و تخصصی، بازی های رایانه ای، پوستر و پازل و...) است .

    علی پور، درخصوص استقبال ساروی ها از این نمایشگاه، گفت: عدم اطلاع رسانی دقیق و تبلیغات ضعیف از برپایی این نمایشگاه موجب بازدید محدود از این نمایشگاه شد که امیدواریم در روزهای باقی مانده تاپایان ساعت کاری نمایشگاه، به همت آموزش و پرورش و دانشگاه های استان و رسانه ها و صدا و سیمای مرکز تبرستان تعداد بازدیدکنندگان افزایش یابد.

    وی ضمن قدردانی از حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری جهت برپایی این نمایشگاه، یادآورشد: نمایشگاه کتاب ساری از2اردیبهشت تاکنون تعداد اندک بازدید کننده داشته اما خوشبختانه همین تعداد اندک خریداران خوبی بودند.

    علی پور با بیان اینکه از سال 78در نمایشگاه های متعدد کتاب حضوری فعال داشته، گفت: نمایشگاه کتاب ساری با هدف بهره‌مندی بیشتر بازدیدکنندگان از این رویداد فرهنگی، ساعت 20و30دقیقه روز 12اردیبهشت ماه جاری به کار خود ادامه می‌دهد.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب ساری با تخفیف 15-35 درصد پذیرای حضور خریداران و بازدیدکنندگان خواهد بود، گفت: نمایشگاه ازساعت 8و30دقیقه صبح تا ساعت 20و30دقیقه شب میزبان  علاقه مندان است.

    علی پور با بیان اینکه انتشارات محراب قلم تهران بصورت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارد، اظهار داشت: «چراهای شگفت انگیز» مرجع 36جلدی از علوم پایه است که به همت این انتشارات چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

    وی افزود: این مجموعه 36جلدی علوم گوناگون را در برمی گیرد. هرجلد از این مجموعه ها 24صفحه  دارد که در مجلد بیش از یکصد سؤال به همراه تصاویر واقعی طرح شده وبه جهت تشویق کودکان و نوجوانان به کتابخوانی، پاسخ سؤالات  نیز در این کتاب ها وجود دارد.

    علی پور با بیان اینکه هر 12جلد از این کتاب ها در یک قالب دایرة المعارف به بازار عرضه شده، ادامه داد: تاکنون سه جلد دایرة المعارف از «چراهای شگفت انگیز» در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه «چراهای شگفت انگیز» با موضوع استانها نیز از سوی انتشارات محراب قلم در دست چاپ است، گفت: تاکنون این مجموعه علمی ویژه استان های تهران، خراسان رضوی(مشهد)، اردبیل، هرمزگان، کرمان  و... چاپ و توزیع شد.

    نمایشگاه کتاب ساری از 2-12 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپااست. این مجموعه نمایشگاهی در میدان امام خمینی(رحمت الله علیه) ساری، قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت