معاون استاندار البرز:

استان البرز فاقد نمایشگاه دائمی برای عرضه کالا است

عصر نمایشگاه- معاون استاندار البرز گفت: نمایشگاه دائمی برای عرضه کالا و بهبود بخشیدن به صادرات کالا در استان البرز وجود ندارد که در سفر رئیس‌جمهور به البرز کلنگ آن زده شد.

استان البرز فاقد نمایشگاه دائمی برای عرضه کالا است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، عباداله کامکار در جشنواره امتنان از کارگران که امروز در مرکز تربیت مربی برگزار شد، با اشاره به اینکه البرز استانی صنعتی و قابل توجه است، اظهار داشت: در البرز 3 هزار و 500 واحد صنعتی شناسنامه‌دار وجود دارد.

    معاون اقتصادی استاندار البرز با بیان اینکه در دل این تعداد واحدهای تولیدی، یک صد برند برتر کشوری وجود دارد، اضافه کرد: از 11 داروی فاکتور 7، هفت مورد آن که ضد سرطان است، در البرز تولید می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی بازار خوبی دارند اما باید با برنامه‌ریزی به برخی از آن‌ها کمک کنیم، بیان کرد: بسته‌بندی‌های ما از قابلیت خوبی برخوردار نیست.

    کامکار با بیان اینکه امروزه بازار هدف از ما کالای مناسب می‌خواهد و اگر به این علوم و فنون دست نیابیم نمی‌توانیم به بازار هدف برسیم، ادامه داد: باید واحدهای تولیدی به تکنولوژی و فنون روز مجهز شوند.

    وی خاطرنشان کرد: زمانی از قاچاق جلوگیری می‌شود که کالای تولیدی داخل قابلیت رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشد.

    کامکار با اشاره به اینکه در پارک علم و فناوری تعداد شرکت‌ها از 8 به 82 شرکت دانش بنیان با فروش تولیدات یک هزار میلیاردی تبدیل شده است، بیان کرد: استان البرز در کشور از نظر جمعیت رتبه 18، رشد جمعیت رتبه 4 و مهاجرت رتبه 3 را دارد.

    وی با بیان اینکه در استان در این دوره 41 هزار و 27 نفر اشتغالزایی وجود داشته است، ادامه داد: استان البرز در سال گذشته در بحث برند ملی رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

    کامکار با اشاره به رتبه 3 سرمایه‌گذاری خارجی استان البرز در کشور، عنوان کرد:  البرز دارای رتبه 3 کشوری در زمینه اشتغال و رشد 215 درصد در سرمایه‌گذاری در طرح‌های صنعتی است.

    وی اضافه کرد: نمایشگاه دائمی برای عرضه کالا و بهبود بخشیدن به صادرات کالا در استان البرز وجود ندارد که در سفر رئیس‌جمهور به البرز کلنگ آن زده شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت