سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران :

نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان کیش با حضور ۱۱۴ شرکت برگزارمی شود

عصر نمایشگاه- سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران گفت : سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با حضور ۱۱۴ شرکت داخلی و خارجی از ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ماه در کیش برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان کیش با حضور ۱۱۴ شرکت برگزارمی شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سیدمحمد کریمی با تاکید بر اینکه برپایی این نمایشگاه بین المللی در منطقه خلیج فارس با همکاری منطقه آزاد کیش و حضور پیمانکاران عمرانی باعث رونق و سرمایه گذاری در منطقه می شود افزود: این نمایشگاه باعث رقابت با کشورهای حوزه خلیج فارس در جهت گردشگری نیز خواهد شد .
    وی گفت: 86 شرکت داخلی ، 24 شرکت نماینده خارجی و 4 شرکت خارجی به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور دارند.
    کریمی در مورد کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه افزود: ایتالیا،آلمان،چین،ترکیه ،امارات،کره جنوبی، هلند، فنلاند، برزیل،سوئیس، امریکا ،اسپانیا،انگلیس،عربستان و فرانسه از شرکت هایی هستند که مستقیم یا به صورت نمایندگی حضور خواهند داشت.
    سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران گفت: در این نمایشگاه محصولات و موضوعاتی در زمینه های محصولات پایه ای ساختمانی و سیستم های سازه ای ، نازک کاری، معماری، دکوراسیون داخلی و فضای باز، لوازم و تاسیسات مکانیکی ساختمان، لوازم و تاسیسات برقی ، الکترونیکی، امنیتی و هوشمند سازی ساختمان ارائه می شود .
    ابزار و ماشین آلات ساختمانی ،خدمات مهندسی و حرفه ای، بازارسرمایه، آسانسور، بالابرو سیستم های متحرک، تشکل های حرفه ای ، آموزش، مشارکت و تبلیغات و عمران و خدمات شهری از دیگر موضوعات و محصولاتی قابل ارایه در این نمایشگاه است که کریمی به آن اشاره کرد .
    این مسئول در اتاق تعاون ایران در مورد برنامه های جنبی این نمایشگاه نیز گفت: برگزاری همایش اتاق های تعاون و اتحادیه های سراسری، برگزاری 3کارگاه آموزشی با رویکرد مقاوم سازی و ارتقاء رتبه ، معرفی نمایشگرهای سه بعدی هولوگرام برای نخستین بار در این نمایشگاه، نشست خبرب اهداء لوح و تندیس به تولید کنندگان و غرفه برتر از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
    وی حامیان اصلی این نمایشگاه را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان و شورای عالی نظام مهندسی ساختمان عنوان کرد و گفت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت راه و ترابری، وزارت اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت و معدن و تجارت، شورای عالی نظام مهندسی، سازمان نظام مهندسی، سازمان مناطق آزاد تجاری. از مشارکت کنندگان شاخص در این نمایشگاه هستند.
    سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران با بیان اینکه این نمایشگاه در مساحت حدود 4 هزار و 700 متر مربع برگزار می شود افزود: افزایش 15 درصدی به لحاظ کیفی ،متراژنمایشگاه و حضور شرکتهای برتر داخلی و خارجی و برنامه هایی همچون کارگاه ها و همایش را در این دوره شاهد هستیم.
    وی ویژگی های عمده و شاخص در این نمایشگاه را اطلاع رسانی مطلوب به منظور حضور شرکتهای پیمانکاری و سرمایه گذار و انبوه سازان و تولید کنندگان به منظور توسعه و رونق بخش عمران و مسکن در مناطق آزاد تجاری به ویژه جزیره کیش عنوان کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت