در دهکده ساحلی چی‌چست ارومیه ؛

هفتمین جشنواره گلها در ارومیه افتتاح شد

عصر نمایشگاه- هفتمین جشنواره گلها در دهکده ساحلی چی‌چست ارومیه و در مجاورت مدرن‌ترین شهربازی شمال غرب ایران افتتاح و تا ۱۲ اردیبهشت ماه آماده میزبانی از گردشگران و بازدیدکنندگان است.

هفتمین جشنواره گلها در ارومیه افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، در سالیان اخیر شهرستان ارومیه در زمره شهرهایی محسوب می‌شود که  با رنگین‌ترین گل‌های روز دنیا تزیین‌ شده و در بوستان‌ها و محل‌های آمد و شد مردم در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد.

    شهرداری ارومیه نیز با استفاده از فرصت‌ها و موقعیت این شهرستان همه ساله با برگزاری جشنواره گل‌ها در بوستان‌های مختلف و امسال در دهکده ساحلی چی‌چست مردم را به استقبال از این جشنواره دعوت کرده و حتی شهروندان استان‌های دیگر را نیز برای شرکت در نمایشگاه گل و گیاه ترغیب می‌کند.

    این روزها هفتمین جشنواره گل‌ها در دهکده ساحلی چی‌چست و در مجاورت دریاچه نیمه جان ارومیه برپا شده و غرفه‌های بسیاری از جمله غرفه عرقیات گیاهی، عسل طبیعی استان آذربایجان غربی، پسته رفسنجان، گل‌های متنوع کرمانشاه و دیگر محصولات در این جشنواره عرضه شده است.

    این جشنواره از 9 الی 12 اردیبهشت ماه امسال از ساعت 16 تا 22 دایر بوده و همزمان با آن جشنواره بادبادک‌ها در این دهکده برگزار می‌شود.

    ویژگی‌های دهکده ساحلی چی‌چست و شهربازی پیشرفته ارومیه

    شهردار ارومیه شنبه شب با حضور در مراسم افتتاحیه جشنواره گل‌ها با بیان این که شهرداری و شورای شهر برای اداره و مدیریت بهتر بیش‌ از پیش شهر تشکیل‌ شده است اظهار کرد: علت توسعه شهرستان ارومیه در چند سال اخیر، همراهی مردم، تعامل دستگاه‌های اجرایی استان با یکدیگر و برنامه‌ریزی بهتر بوده است.

    محمد حضرت‌پور گفت: نقدهای منصفانه از دستگاه شهرداری و شورای شهر از سوی مردم و اصحاب رسانه نیز از دیگر دلایل توسعه ارومیه بوده و با تلاش شبانه‌روزی و بدون در نظر گرفتن قومیت‌های مختلف سعی در جلب رضایت مردم داریم.

    حضرت‌پور با اشاره به این که از دیگر ویژگی‌های این دهکده ساخت شهربازی پیشرفته است افزود: تمام سازه‌های این شهربازی از بهترین برندهای روز دنیا الگو گرفته است.

    وی بیان کرد: تاکنون تنها مقصد گردشگری و تفریحی مردم جاده بند ارومیه بود اما با احداث شهربازی مدرن در چی‌چست و افتتاح آن در تیرماه سال 96 امکان ایجاد تفریح سالم و  مقرون به صرفه برای ساکنان و گردشگران وجود دارد.

    آغاز احداث تراموای ارومیه

    شهردار ارومیه با بیان دیگر ویژگی‌های این شهربازی تصریح کرد: وجود پیست دوچرخه‌سواری به مسافت 2 تا 3 کیلومتر و کافه‌های سالم با نظارت دائمی از جمله ویژگی‌های شهربازی مدرن ارومیه محسوب می‌شود.

    وی با اشاره به این که تراموای ارومیه با اعتبار 400 میلیارد تومان در آینده‌ای نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود اظهار کرد: صعود ارومیه در راستای توسعه شهری به رتبه 4 تا 5 از اتفاقات مهم دیگر این شهرستان است.

    حضرت‌پور گفت: کمربند دوم ارومیه با 29 کیلومتر و اعتبار یک هزار میلیارد تومانی با پل‌های متعدد از دیگر پروژه‌هایی است که با اجرای آن آینده ترافیکی ارومیه بهبود می‌یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت