رئیس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه :

کنفرانس بین‌المللی«فناوری و انرژی سبز» درکرمانشاه برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه، از برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی«فناوری و انرژی سبز» در استان طی ۱۴ اردیبهشت ۹۶ خبر داد.

کنفرانس بین‌المللی«فناوری و انرژی سبز» درکرمانشاه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، بهروز بادکو از برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی «فناوری و انرژی سبز» درکرمانشاه خبر داد و گفت: این کنفرانس پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 96 با حضور مهمانان برجسته داخلی و خارجی از سوی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار می‌شود.

    وی افزود: این کنفرانس بین المللی شامل بخش‌های ارائه مقالات طرح های نوآورانه و نمایشگاه ایده‌های نو خواهد بود.

    رئیس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه از نمایه شدن مقالات برگزیده این کنفرانس در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) و مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(SID) خبر داد.

    وی ایجاد بستری مناسب جهت تبادل یافته‌های علمی بین محققین داخلی و خارجی و معرفی پتانسیل‌های بالقوه کشور را از اهداف برگزاری این کنفرانس بین المللی عنوان کرد.

    بادکو ابراز امیدواری کرد، برگزاری ای رویداد در استان کرمانشاه بتواند زمینه ساز رشد علمی استان باشد.

    ایجاد نیروگاه خورشیدی در استان کرمانشاه

    وی با بیان اینکه امیدواریم این کنفرانس زمینه ساز ایجاد نیروگاه خورشیدی در استان باشد افزود: هدف ما این است که با بهره‌گیری از انرژی های پاک و سبز و هم چنین ایده های نوآورانه و فناورانه انرؤی مورد نیاز در کشور را تامین کنیم که انرژی خورشیدی یکی از این انرژی‌ها است.

    رئیس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه خاطر نشان کرد: بیشترین هدف از برگزاری این همایش همین مسئله فرهنگسازی در استفاده از انرژی‌های پاک و سبز است که در نتیجه آن بتوان از ایده‌های نوآورانه در این زمینه نیز بهره برد.

    وی افزود: با برگزاری این کنفرانس و استفاده از دستاورهای نوین و طرح های جدید در خصوص انرژی سبز و بکارگیری آن در بحث شهرسازی و حتی هوشمندسازی آن و همچنین استفاده آن در صنایع موجود در کشور می توان شاهد تغییرات چشمگیر در بهبود صنعت موجود و معماری جدید در شهرهای کشور بود که خود گام مهم و موثری به حساب می آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت