اتومکانیکای دوبی ۲۰۱۷ در روزهای ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد;

یک هفته تا بزرگ‌ترین نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودرو خاورمیانه

عصر نمایشگاه- اتومکانیکا دوبی به‌عنوان مهم‌ترین رویداد صنعت قطعه‌سازی و سایر صنایع وابسته به خودرو در روزهای ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه با حضور قطعه سازان ایرانی و شرکت‌هایی از بیش از ۵۰ کشور دیگر جهان در شهر دوبی در کشور امارات برگزار خواهد شد.

یک هفته تا بزرگ‌ترین نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودرو خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، پانزدهمین دوره اتومکانیکا دوبی به‌عنوان مهم‌ترین نمایشگاه صنعت قطعه‌سازی و سایر صنایع وابسته به خودرو در روزهای 17 تا 19 اردیبهشت در مرکز نمایشگاهی شهر دوبی در کشور امارات برگزار خواهد شد.
    این نمایشگاه که اکنون شاهد برگزاری دوره پانزدهم آن خواهیم بود، در طی نزدیک به دو دهه فعالیت خود توانسته جایگاه بالایی در منطقه خاورمیانه و جهان به دست آورد و امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز برای گفتگوها و قراردادهای تجاری میان عرضه‌کنندگان کالاها و خدمات مرتبط با خودرو و خریدارانی از منطقه و جهان شناخته می‌شود.
    در میان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی 2017، شش شرکت ایرانی نیز حضور دارند که توانایی‌ها و تولیدات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند. بر اساس اعلام اتومکانیکای دوبی2017، شرکت‌های اسپهان کوشا، انجمن واردکنندگان خودرو و قطعات ایران، موتوسل، سپاهان باتری، شرکت تولیدی یدک موتور و انجمن قطعه‌سازی تبریز، ایرانیان حاضر در این نمایشگاه خواهند بود هرچند همچون دوره‌های گذشته می‌توان انتظار حضور پررنگ بازدیدکنندگان ایرانی از این نمایشگاه را داشت.
    اتومکانیکا دوبی کار خود را به‌عنوان یک نمایشگاه محلی از سال 2003 و با شرکت تنها 119 غرفه گذار آغاز کرد اما بسیار سریع‌تر از آنچه تصور می‌شد توانست جایگاه بالای خود را به‌عنوان قطب نمایشگاه‌های وابسته به خودرو در منطقه بزرگ خاورمیانه به دست آورد تا جایی که در چهاردهمین دوره این نمایشگاه که در سال گذشته برگزار شد، 2017 غرفه گذار از 58 کشور جهان محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند و بیش از 30هزار نفر نیز از این نمایشگاه تخصصی بازدید کردند تا به این ترتیب دوبی جایگاه خود را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های اتومکانیکا در جهان تثبیت کند.
    دوبی و به‌طور کلی امارات، هاب صادراتی منطقه هستند و به این ترتیب بخش عمده‌ای از کشورهای منطقه نیازهای خود را از این کشور تأمین می‌کنند. با این دیدگاه، اتومکانیکا دوبی محلی برای نمایش دستاوردهای شرکت‌های مختلف بین‌المللی برای بازار بزرگ خاورمیانه است و همه‌ساله شاهد انعقاد قراردادهای بزرگی در این نمایشگاه هستیم.
    مزیت بزرگ حضور در نمایشگاه‌های اتومکانیکا، ملاقات رودررو و بی‌واسطه با مدیران ارشد بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان است و به این ترتیب فرصت مناسبی برای تجار و صنعتگران کشورمان فراهم شده تا بتوانند به‌طور مستقیم با بزرگان این صنعت به گفتگو بپردازند. به‌علاوه به دلیل حضور گسترده تأمین‌کنندگان از سرتاسر جهان در این نمایشگاه، اتومکانیکا دوبی فرصت بسیار مناسبی برای عقد قراردادهای تجاری و بازرگانی است. در کنار این‌ها سهولت سفر به دوبی و البته امکانات رفاهی گسترده‌ای که در این شهر در نظر گرفته شده است باعث می‌شود همه‌ساله شاهد حضور پررنگ ایرانیان در این نمایشگاه باشیم.
    همچون دوره‌های گذشته، در دوره جاری امکان بهره‌مندی از برنامه همتا‌یابی تجاری (Business Matchmaking) اتومکانیکای دوبی نیز برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. در این برنامه، می‌توانید شرکت‌هایی که مایل به قرار ملاقات با آن‌ها هستید را از قبل مرور کرده و قرار ملاقات‌های خود را ثبت کنید تا در زمان حضور در نمایشگاه، بازدیدی هدفمندتر داشته باشید. به این ترتیب در زمان حضور در نمایشگاه علاوه بر آنکه برای ثبت‌نام حضوری نیازی به صرف زمان ندارید، می‌توانید به‌صورت مستقیم و بر اساس برنامه‌ریزی قبلی خود به سراغ شرکت‌های موردنظر بروید و ملاقات‌ حضوری داشته باشید.
    این یک فرصت بزرگ برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است چراکه از این طریق می‌توانید ملاقات با مدیران ارشد بزرگ‌ترین شرکت‌های حاضر در اتومکانیکای دوبی را برنامه‌ریزی کنید، امری که به‌طور معمول به‌صورت حضوری امکان‌پذیر نخواهد بود.
    ثبت‌نام بازدیدکنندگان برای دوره پانزدهم نمایشگاه اتومکانیکا دوبی هم‌اکنون در جریان است و برای این منظور و البته کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت رسمی اتومکانیکا دوبی به آدرس www.automechanikadubai.com مراجعه کنید.
    شرکت دروازه تجارت فراسو، نماینده انحصاری شرکت نمایشگاهی فرانکفورت در ایران است و هماهنگی و مدیریت بازدیدکنندگان و غرفه گذاران ایرانی در نمایشگاه‌های اتومکانیکا در سرتاسر جهان را بر عهده دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های این شرکت و همچنین اطلاع از شرایط حضور در نمایشگاه اتومکانیکا دوبی می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت