در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران ؛

برپایی نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای نیاوران

عصر نمایشگاه- تازه ترین آثار مهدی علیزاده همراه با اجرای موسیقی توسط مهیار علیزاده، روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران در معرض دید عموم قرار می گیرد.

برپایی نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای نیاوران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، مهدی علیزاده نقاش و مدرس رشته هنر‎های تجسمی در این نمایشگاه آثار نقاشی خود را با تکنیک اکریلیک و رنگ روغن و سبک مدرن در معرض دید مخاطبان قرار می دهد. همچنین در مراسم آئین افتتاحیه این نمایشگاه با خوانندگی هادی فیض آبادی 2 قطعه کوئینتت زهی از ساخته های مهیار علیزاده و امیرحسین علی رضایی اجرا می‎شود. نوازندگان این قطعات امین غفاری، بهاره فلسفی، نیلوفر سهی، علی آقاجانی و سپیده خداوردی هستند. نیوشا خطیب نیز نمایشگاه گردان این نمایشگاه است .

    مهدی علیزاده با اشاره به اتفاقاتی که در امروز در جهان روی می دهد در خصوص هدف اش از برگزاری این نمایشگاه گفت: دگرگونی‌ها و تحولاتی که امروز در جهان رخ می‌دهد برایم واقعا عجیب و شگفت‌انگیز است. از این رو هدفم از برگزاری این نمایشگاه تاثیراتی است که جهان معاصر روی آرامش انسان می گذارد.

    وی با بیان این مطلب که در جدیدترین نمایشگاه اش تلاش کرده تا با کشف زبانی تازه و نگاهی متفاوت نسبت به گذشته آثاری بدیع و نو پدید آورد، اظهار کرد: با پایان یک اثر، اشتیاقم برای شروع کار بعدی بیشتر و بیشتر می‌شود و این همان آنی است که همیشه در انتظارش هستم و از حضورش لذت می‌برم.

    مهدی علیزاده عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران و مدرس هنرهای تجسمی، تاکنون پانزده نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و در بیش از هشتاد نمایشگاه گروهی در داخل و خارج کشور حضور یافته است. وی تاکنون جوایز متعددی از جمله جایزه اولین نمایشگاه گل و طبیعت در آثار هنرمندان معاصر ایران 1371، دومین دوسالانه نقاشی معاصر ایران موزه هنرهای معاصر تهران 1372، پنجمین دوسالانه نقاشی معاصر ایران موزه هنرهای معاصر تهران 1379کسب کرده است.

    آئین افتتاحیه نمایشگاه نقاشی مهدی علیزاده جمعه 15 اردیبهشت ماه  ساعت 17 در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.  این نمایشگاه تا  24  اردیبهشت  ماه در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه به جز روز های تعطیل از ساعت 10 الی 21 به گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت