به مناسبت روز جهانی مین ؛

نمایشگاه آگاهی از مین در تهران گشایش یافت

عصر نمایشگاه- مسئول برگزاری نمایشگاه آگاهی از مین و کمک به اقدام علیه آن، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در این نمایشگاه یکروزه که به مناسبت روز جهانی مین در این وزارتخانه گشایش یافته جدیدترین دستاوردها و تجهیزات در زمینه پژوهشی و آموزشی به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه آگاهی از مین در تهران گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، بنیامین سالاریان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه افزود:این نمایشگاه در روز جهانی مین (4آوریل ) روز جهانی مین و آگاهی و کمک و اقدام علیه آن درخصوص کشورهای در گیر با مین برگزار شده است.
    وی افزود: این گونه نمایشگاه ها هر ساله در کشور های درگیر با مین برگزار می شود که ما دراین مهم سعی کرده ایم که جدیدترین دستاوردها و تجهیزات در زمینه پژوهشی و آموزشی را نیز به نمایش بگذاریم.
    وی با بیان اینکه در برپایی این نمایشگاه از استان های در گیر با مین در حوزه هشت سال دفاع مقدس بهره گیری شده است ،گفت: دراین نمایشگاه مسئولان نظامی و ارشد سفارتخانه های مستقر در تهران دعوت به عمل آمده است.
    سالاریان خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه آشنایی با زیان ها و خطرات مناطق آلوده به مین در زمینه های مسایل اقتصادی و اجتماعی و نیز جلب مشارکت دیگر دستگاه های در گیر در داخل و خارج از کشور با مین است .
    وی با بیان اینکه ازاستان های آلوده به مین هم مرز با کشور عراق در نمایشگاه نیز حضور دارند ،گفت : در این نمایشگاه جدید ترین تجهیزات پاکسازی مناطق آلوده به مین به معرض نمایش گذاشته شده است و در جهت آگاهی هرچه بیشتر از شبیه ساز میدان مین رونمایی خواهد شد .
    سالاریان با بیان اینکه این شبیه ساز جنبه آموزشی دارد،گفت: در این شبیه ساز آموزش های لازم در خصوص غیر مسلح کردن زمین آلوده به مین به نمایش گذاشته خواهد شد.
    وی افزود: دراین نمایشگاه یکروزه اغلب کشورهایی که در ایران سفارتخانه دارند، دستاوردها و تجهیزات خود را به نمایش گذاشته اند.
    سالاریان اظهار داشت : این نمایشگاه به مناسبت 4 آوریل (15 فروردین) روزجهانی مین برگزار می شود و تعطیلات نوروزی باعث شد که این نمایشگاه امروز 12 اردیبهشت در تهران گشایش یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت