به مناسبت گرامیداشت هفته معلم ؛

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی در ساوجبلاغ

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم روز سه شنبه در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی در ساوجبلاغ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، این نمایشگاه در50 غرفه در زمینه های صنایع دستی، فرش، گلیم ،گبه، سفال،رایانه، گرافیک، معماری، خیاطی، شیرینی پزی، طراحی،عکاسی و نقاشی در دبیرستان دخترانه علم و هنر ساوجبلاغ برپا شده است.
    فرماندارساوجبلاغ در بازدید از این نمایشگاه که به مدت یک هفته برپا است ، گفت: باید مکانی برای نمایش و عرضه صنایع دستی دانش آموزان در این شهرستان اختصاص یابد.
    ابوالقاسم پالیزگیرافزود: عرضه دستاوردهای دانش آموزی در این مکان با کسب درآمد برای آنان همراه است.
    همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم فرماندار ساوجبلاغ و جمعی از مسئولان شهرستانی از آموزشگاه های علم و هنر دخترانه و شاهد پسرانه و استثنایی مهر هشتگرد بازدید و از معلمان در این مدارس تجلیل کردند.
    فرماندار ساوجبلاغ گفت: روز معلم فرصتی مناسب برای قدرشناسی از سنگربانان عرصه تعلیم و تربیت است و معنی بزرگداشت معلم این است که افراد جامعه مقام معلم را پاس بدارند.
    پالیز گیر افزود: معلمان ، انسان‌سازان نسل بعدی‌ جامعه هستند و تجلیل از معلمان تجلیل از علم و دانایی است.
    وی به بررسی جایگاه والای معلم از دیدگاه قرآن و احادیث پرداخت و گفت: اولین معلم خداوند بزرگ است و معلمان جامعه اسلامی، با ایثار و تلاش خود در تعلیم و تربیت فرزندان این مملکت، زمینه رشد و پرورش آنان را در تمامی ابعاد مهیا می نمایند.
    مدیرآموزش وپرورش ساوجبلاغ ضمن قدردانی از حضور رئیس و اعضای شورای آموزش و پرورش و نمایندگان سایر ادارات شهرستان در مدارس، گفت : آموزگاران و معلمان کسانی هستند که با عشق و مهربانی، اکنون و امروز خود را وقف فردای دیگران و ساختن نسل آینده می نمایند.
    عیسی بابالو افزود: در گرامیداشت هفته معلم برنامه ای مدون پیش بینی شده که هر روز در طی این هفته مدیران ،ائمه جمعه بهمراه معاونین اداره آموزش و پرورش به مدارس شهرها و روستاها می روند تا این روز بزرگ را به معلمان تبریک بگویند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت