نمایشگاه بین المللی کتاب تهران _شهر آفتاب ( ۲۴ )

عرضه ۸۰ هزار نسخه از کتاب‌های تقریظی رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- انتشارات سوره مهر ۸۰ هزار نسخه از کتاب‌های مزین به تقریظ مقام معظم رهبری را در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب عرضه می‌کند.

عرضه ۸۰ هزار نسخه از کتاب‌های تقریظی رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، انتشارات سوره مهر با 150 عنوان کتاب چاپ اولی در حوزه بزرگسال و 70 عنوان کتاب ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.

    از جمله آثاری که سوره مهر در این دوره از نمایشگاه عرضه می‌کند، می‌توان به مجموعه نمایشنامه‌های مصطفی رحماندوست، مجموعه‌ای از آثار افسانه شعبان‌نژاد، «دارساوین» اثر سعید علامیان، «شلیک به آسمان» نوشته ابراهیم زاهدی مطلق، شب‌های بمباران از مرتضی سرهنگی، حاج عمران از سیدولی هاشمی، «دین» از علیرضا مسرتی، «صدای درخت‌ها» نوشته حسین عبدی، «زمستان سرد و شمعدانی‌های ترمه‌ای» نوشته فاطمه بهبودی، «همسایه دیوارها» از غلامرضا علیزاده، «سایه تاک» اثر راحله صبوری، «برادر انگلستان» اولین رمان علیرضا قزوه، «جریان‌شناسی شعر دفاع مقدس» اثر مهرجو، «رویای کودکان بی‌سرزمین» اثر محمد صارمی شهاب، «سخت است قلم باشی و ...» نغمه مستشار نظامی، «هفت شاعر از فردا» نوشته محمدجواد آسمان، «سیر شعر رثایی در زبان ترکی» از صالح سجادی و ... اشاره کرد. 

    همچنین انتشارات سوره مهر برای این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، 80 هزار نسخه از کتاب‌هایی که به تازگی از سوی مقام معظم رهبری مورد تأیید قرار گرفته و مزین به تقریظ ایشان شده‌اند، عرضه خواهد کرد. بنا به گفته روابط عمومی این انتشارات، قرار است در این ایام 30 هزار نسخه از کتاب «وقتی مهتاب گم شد» نوشته حمید حسام، 30 هزار نسخه از کتاب «گلستان یازدهم» و 20 هزار نسخه از «دختر شینا» نوشته بهناز ضرابی‌زاده در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

    از سوی دیگر، سوره مهر الکترونیک نیز اپلیکیشن «ستارگان اقبال» را به منظور دسترسی آسان‌تر مخاطبان به چهار کتاب «گلستان یازدهم»، «وقتی مهتاب گم شد»، «آب هرگز نمی‌میرد» و «دختر شینا» تولید و عرضه کرده است.

    این اپلیکیشن علاوه بر دارا بودن این چهار کتاب به صورت کامل و به صورت کتاب الکترونیکی با قابلیت خواندن آسان و تورق بسیار سریع و آسان میان متون، دارای تنظیمات نوع فونت نوع مطالعه در شب و روز  و ... را داراست. در این اپلیکیشن می‌توان به بخش معرفی نویسندگان این کتاب‌ها دسترسی داشت و همچنین تقریظ‌های مقام معظم رهبری را نیز در مورد این کتاب ها می توان مشاهده کرد.

    این کتاب‌ها دارای گالری تصاویر است که برای هر یک از این کتاب‌ها گالری بخصوصی تدارک دیده شده و می‌توان تصاویر مربوط به هر کتاب را همراه با توضیحات در گالری این کتاب ها مشاهده کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت