بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان کشور در مرداد ماه ۹۶ برگزار می‌شود ؛

آغاز زمان ثبت نام هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

عصر نمایشگاه- ثبت نام هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

آغاز زمان ثبت نام هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از پیام ساختمان ، مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران گفت: مجوز برگزاری هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان از تاریخ 21 تا 25 مرداد ماه صادر شده است و از مشارکت کنندگان سال گذشته، مشارکت کنندگان جدید با تکنولوژی‌های جدید و شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاهیان، صنعتگران و فعالان حوزه ساختمانی دعوت به حضور شده  است. 

     ثبت نام هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان پس از نمایشگاه بین‌المللی عمران و ساختمان کیش و انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

    محمد کریمی افزود: این نمایشگاه با هدف انتقال تکنولوژی برگزار خواهد شد و امید است با تعریف برنامه‌های جدید، خروج از رکود این صنعت آغاز شود. در این راستا مذاکراتی با شرکت‌های چینی، ترکی، اروپایی، و کشورهای صاحب تکنولوژی انجام و تاکید شده است متقاضیان برای حضور در این نمایشگاه با حرف و تکنولوژی‌های جدید ظاهر شوند تا تولیدکنده‌های ایرانی بتوانند با الگو برداری از نمونه‌های خارجی اصلاحات لازمه را انجام دهند.

    به گفته او، با توجه به اینکه کشور در شرف اتفاق بزرگ و میمون انتخابات است و مشارکت کنندگان نیز بدنبال برنامه‌های جدید دولت دوازدهم هستند می توان این نوید را داد که شرکت کنندگان در هفدهمین نمایشگاه هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ فناوری از شرایط بهتری نسبت به سال گذشته بهره خواهند برد. همچنین، ما امیدوار هستیم با برگزاری هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان شرایط توسعه بازار مسکن رقم بخورد و فقل رکود مسکن شکسته شود.

    او در مورد میزان مشارکت متقاضیان در این نمایشگاه گفت: با وجود اینکه ما هر سال بیش از 100 هزار متر مربع متقاضی داریم، تقریبا هر ساله با کمبود فضا مواجه می‌شوی.

    به گفته او، کل ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی تهران چیزی در حدود 53 هزار متر مربع است. 

    کریمی افزود: سالن جدید شماره 5 در محل نمایشگاههای بین‌المللی تهران برای اولین بار در اسفند ماه 95 مورد بهره برداری قرار گرفت و اگرچه ممکن است به لحاظ فضاسازی و جدید بودنش برای جذب و پوشش متقاضی کمک کننده باشد اما با این وجود نیز از نظر متراژ، میزان متقاضیان بیش‌تر است. 

    او به نمایشگاه شهرآفتاب اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم ظرفیت این نمایشگاه در سالهای آتی به میزان رفع نیاز کشور باشد. از جایی که در حال حاضر ظرفیت نمایشگاه‌ها کمتر از میزان 100 هزار متر مربع مورد نیاز کشور است، باید تفکر ظرفیت سازی‌ها توسعه یابد. در حال حاضر نمایشگاه  شهر آفتاب نیز به لحاظ متراژ و مسائل زیر ساختی برای برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان با مشکل مواجه خواهد شد . ما امیدوار هستیم هم شرکت نمایشگاه‌های بین‌الللی تهران و هم نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب بتوانند ظرفیت پذیرش میزان کل متقاضیان را برآورده کنند. 

    کریمی در مورد زمان ثبت نام مشارکت کنندگان در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: در آینده‌ای نزدیک پس از نمایشگاه کیش و انتخابات ریاست جمهوری زمان ثبت نام آغاز خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت