مدیر کل آموزش و پرورش لرستان :

نمایشگاه سومین جشنواره نوجوان خوارزمی افتتاح می شود

عصر نمایشگاه- مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه سومین جشنواره نوجوان خوارزمی که در مجتمع استعدادهای درخشان شهر خرم آباد برگزار شده ، از افتتاح این نمایشگاه و بازارچه کار و فناوری دانش آموزان مناطق و شهرستان های لرستان در شنبه ۱۶اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و دانش آموزان مخترع و مبتکر استان خبر داد.

نمایشگاه سومین جشنواره نوجوان خوارزمی افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از سفیر افلاک ،خدا نظر دریکوند در این بازدید که معاون آموزش متوسطه و جمعی از کارکنان ستادی استان نیز حضور داشتند؛ افزود : این جشنواره با هدف ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش و شیوه ی کشف و حلّ خلاقانه ی مسائل ،فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان؛کیفیت بخشی به فرآیند یاددهی، یادگیری مبتنی بر تدریس پژوهش محور و موقعیت محور مطابق با برنامه ی درسی ملّی؛کاربردی کردن دانش و ارتباط دادن آن با نیازهای جامعه و موقعیت های زندگی و توجّه ویژه به دستاوردهای علمی و عملی دانش آموزان برای ورود به میدان رقابت های علمی در6محور دست سازه ها ، پژوهش،کار آفرینی، زبان انگلیسی، ادبیات فارسی و مسابقات آزمایشگاهی برگزار می شود .

    دریکوند بر این نکته تاکید کرد که باید از یادگیری های سنتی و حافظه محور فاصله گرفت و به خلاقیت ، نوآوری ، تحقیق ، پژوهش و پرسشگری دانش آموزان با تعمق بیشتری نگاه کرد .

    معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان هم با اشاره به جمع آوری پروژه های برتر دانش آموزان از سراسر استان اشاره کرد و گفت : پس از دو روز نمایش و حضور دانش آموزان پژوهشگر همراه با پروژه های آنان کار داوری انجام و پروژه های برتر به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

    محمد حسین اردشیر افزود : به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی هم بازارچه کار و فناوری دانش آموزان سراسر استان در مدت 2روز فعالیت نمایشگاه دایر خواهد شد و دانش آموزان دست سازه های خود را به فروش خواهند رساند .

    گفتنی است که سومین نمایشگاه جشنواره نوجوان خوارزمی و بازارچه کار و فناوری از روز شنبه 16اردیبهشت راس ساعت 9صبح به مدت 2روز با حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان کار خود را آغاز خواهد کرد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت