مهلت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شد

عصر نمایشگاه- مهلت ثبت نام در ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری که به همت پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود، تا روز ۲۰ اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

مهلت ثبت نام در نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری «اینوتکس» با پشتیبانی این معاونت از دوم تا پنجم خردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
    اینوتکس مجمعی از فناوران، صنعتگران، دانشمندان و همچنین بازرگانانی است که علاوه بر معرفی خود می توانند اطلاعات لازم از آخرین پیشرفت‌های صنعتی، دستاوردهای پژوهش علمی و ایده‌های اقتصادی تکنولوژیکی در کشورهای پیشرو فناوری در جهان را به دست آورند.
    هدف اصلی این نمایشگاه، زمینه سازی برای تبادل فناوری بین شرکت های فناور ایرانی و خارجی است؛ از این رو ابزارهای مختلفی برای مذاکرات بین شرکت ها و تعریف همکاری میان آنها به کار گرفته می شود؛ به گونه ای که در نمایشگاه سال گذشته (اینوتکس 2016)، تعداد 82 شرکت خارجی و 92 شرکت داخلی حضور داشتند و با برگزاری 150 جلسه مذاکره بین شرکت ها، 66 تفاهم نامه همکاری میان شرکت ها منعقد شد که تاکنون هشت قرارداد با ارزش حدود 20 میلیون دلار به امضا رسیده است.
    این رویداد با هدف تعریف همکاری‌های بین‌المللی فناوری-‌ تجاری، صادرات فناوری و محصول، ارتقای توان فناورانه شرکت‌های ایرانی، افزایش توان رقابتی شرکت‌های ایرانی در عرصه بین‌الملل و تسهیل فرآیند انتقال فناوری، به عنوان یک پروژه بین‌المللی درنظردارد با برنامه‌ریزی‌ منسجم به بزرگترین رویداد تبادل فناوری منطقه تبدیل شود.
    پارک فناوری پردیس و شرکت های فناور این مجموعه نیز به عنوان یکی از مهمترین محورهای اصلی نمایشگاه اینوتکس به شمار می آیند که مجموعه پارک درنظردارد با زمینه‌سازی و حمایت، روابط بین‌المللی شرکت های عضو پارک را توسعه دهد.
    از این رو از شرکت‌هایی که دارای آمادگی تبادل فناوری هستند، دعوت به عمل می آید تا با اخذ غرفه و حضور در نمایشگاه اینوتکس، دستاوردهای خود را ارائه کرده و از خدمات تبادل فناوری مرکز فن بازار و نیز تسهیلات حمایتی برای انتقال فناوری در نمایشگاه بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت