نمایشگاه بین المللی کتاب تهران _شهر آفتاب ( ۶۱ )

حضور کوچک ترین کتابخانه ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب

عصر نمایشگاه- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه ها گفت: با توجه به اینکه روستای دهکهان کهنوج در سال گذشته به عنوان روستای دوستدار کتاب معرفی شده است، در سالجاری غرفه ای در نمایشگاه بین المللی کتاب به کتابخانه فاطمه ها اختصاص داده شده است.

حضور کوچک ترین کتابخانه ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، فرزاد میرشکاری مدیر مسئول کانون فاطمه ها کهنوج صبح امروز ( 17 اردیبهشت ) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به اینکه روستای دهکهان کهنوج در سال گذشته به عنوان روستای دوستدار کتاب معرفی شد، در سالجاری غرفه ای در نمایشگاه بین المللی کتاب به کتابخانه فاطمه ها اختصاص داده شده است.

    وی با اشاره به اهداف شرکت کتابخانه فاطمه ها در نمایشگاه بین المللی کتاب، افزود: یکی از مهم ترین اهداف برپایی این غرفه، جمع آوری کتب اهدایی مردم جهت راه اندازی 4 کتابخانه در جنوب کرمان است.

    مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه ها عنوان داشت: معرفی جاذبه های گردشگری و فرهنگی روستاهای منطقه رودبارزمین به اقشار مختلف مردم، معرفی و فروش صنایع دستی حصیری روستاهای جنوب کرمان از دیگر برناه های غرفه فاطمه ها در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

    به گفته وی معرفی و فروش کتاب « سرزمین نخل های افراشته » نوشته دانش آموز کهنوجی، یکی دیگر از برنامه های این غرفه است و تلاش داریم در این راستا علاقه و پشتکار افراد را در سنین پایین جهت نوشتن کتاب بیشتر کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: غرفه کتابخانه فاطمه ها از روز چهارشنبه ( 20 اردیبهشت ) به مدت 4 روز در نمایشگاه بین المللی کتاب برپا است. 

    گفتنی است کتابخانه فاطمه ها در روستای دهکهان در شهرستان کهنوج واقع در جنوب کرمان در سال 1389 بدون هیچ امکاناتی توسط فرزاد میرشکاری با 3 عضو که نام آنها فاطمه بود، تاسیس شد اما پس از معرفی این کتابخانه در فضای مجازی موجب مساعدت افراد کتابخوان و کتاب دوست در سراسر ایران و خارج از کشور شد تا جایی که موجب تحولی فرهنگی در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی در جنوب کرمان شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت