نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گشایش می یابد

عصر نمایشگاه- جدیدترین دستاوردهای شرکت های دانش بنیان، واحدهای فناور و محققان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، امروز ۱۸ اردیبهشت ماه در قالب نمایشگاهی یک روزه ارائه و معرفی خواهد شد.

نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گشایش می یابد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، نمایشگاه یک روزه دستاوردهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، همزمان با دوازدهمین نشست سران انجمن آسیایی پارک‌های علمی (ASPA) و با حضور و مشارکت جمعی از شخصیت های دانشگاهی و مدیران علمی و صنعتی کشور، سرمایه گذاران، مشاوران تخصصی، مدیران و کارشناسان واحدهای فناور برگزار می شود.
    در این نمایشگاه، بیش از 30 شرکت و هسته فناور همراه با واحدهای تخصصی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران خدمات و دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.
    برگزاری نشست تخصصی، معرفی و اهدای جایزه به شرکت های برتر پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از دیگر برنامه های این رویداد به شمار می آید.
    اولین گام برای راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در سال 1382 با کسب مجوز فعالیت مرکز رشد واحدهای فناور از وزارت علوم برداشته شد.
    همزمان با اولین فراخوان پذیرش و استقرار واحدهای فناور در مرکز رشد، فعالیت‌های پارک شکل جدی‌تری به خود گرفت و سرانجام در مرداد ماه 1384، دانشگاه تهران موافقت اصولی تأسیس پارک علم و فناوری را از وزارت علوم دریافت کرد و به دنبال آن مرکز کارآفرینی با مصوبه هیات ‌رئیسه دانشگاه به پارک ملحق شد.
    با افتتاح پارک علم و فناوری در 14 اسفند ماه سال 1384 فعالیت این مجموعه به طور رسمی آغاز شد.
    از سال 1393 پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بازنگری کلی فعالیت های خود و طراحی جدید، موضوع حرکت در راستای تحول دانشگاه تهران به دانشگاه کارآفرین را سرلوحه مأموریت های خود قرار داد و از طریق طراحی سازوکارهای لازم سعی دارد زمینه ساز تحقق اهداف دانشگاه تهران در راستای برنامه مقاوم سازی اقتصاد ملی و عینیت بخشی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت