نمایشگاه بین المللی کتاب تهران _شهر آفتاب (۸۰ )

میزبانی ۱۰۰۰ فرشته ی کوچک در نمایشگاه بین المللی کتاب

عصر نمایشگاه- غرفه مادر و کودک در چهار روز اول آغاز به کار سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ( شهر آفتاب )میزبان ۱۰۰۰ فرشته کوچک بود.

میزبانی ۱۰۰۰ فرشته ی کوچک در نمایشگاه بین المللی کتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از قانون ، رضا قدیمی مدیر عامل این سازمان ضمن ابراز خرسندی ازعملکرد مطلوب و قابل توجه غرفه های مادر و کودک در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، گفت : نحوه ی اطلاع رسانی ، ارایه ی خدمات  و عملکرد مطلوب مسئولین و دست اندرکاران غرفه های مادر و کودک سبب شد ظرف مدت 4 روز ، غرفه های سازمان خدمات اجتماعی میزبان 1000 مادر و کودک زیر سه سال با شد و این نحوه ی رسیدگی نشان ازتوجه نهادهای اجتماعی و فرهنگی به مسئولیت پذیریی اجتماعی دارد.
    وی در خصوص ارایه ی خدمات رایگان به مادران مراجعه کننده به غرف مادر و کودک ، افزود : 4 غرفه مجهز به امکانات رفاهی، بهداشتی و... در نقاط پرتردد نمایشگاه کتاب تعبیه شده است و روزانه همزمان با ساعت کاری نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 20 شب ، پذیرای مادران و کودکان زیر سه سال است .
    قدیمی بیان کرد : طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امکانات خدماتی و رفاهی غرف مادرو کودک نسبت به سال گذشته از تغییرات مثبت و خوبی برخوردار شده که کیفیت مطلوب آنها رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است .
    مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، ضمن تشریح نحوه ی خدمات رسانی غرف مادر و کودک به نوزادان زیر 3 سال ، تصریح کرد : مراجعین می توانند با تکمیل فرم های نظر سنجی که توسط تیم متخصص در غرفه ها ارزیابی می شود ، سازمان خدمات اجتماعی را در نحوه خدمات رسانی ؛ رفع کاستی ها وتحقق خواسته های متناسب با شأن خانواده های ایرانی یاری دهند .
    وی با توجه به حوزه ی مأموریتی سازمان متبوعش در خصوص خدمات اجتماعی ، خاطر نشان کرد : این سازمان با هدف ارتقاء رفاه اجتماعى شهروندى،اقدام به برپایى غرف مادر و کودک در نمایشگاه کتاب شهرآفتاب نموده که خدمات رایگان ازجمله تخصیص فضای آرام و ایمن جهت شیردهی، امکان تعویض پوشک و ملزومات مربوطه به مادران داراى فرزند زیر٣سال ارائه میشود.
    وی در خصوص راههای دسترسی راحت تر به غرفه های مادر و کودک ، گفت: اتاق مادروکودک در چهار نقطه از نمایشگاه بین المللی کتاب جانمایی شده است که شهروندان می توانند از طریق نقشه وتابلوهای راهنما به اتاق های مادر و کودک شماره 1 به نشانی درب ورودی نمایشگاه، نبش خیابان سوم ، شماره 2 ؛ روبروی ناشران عمومیa٢ نبش خیابان چهارم، شماره 3 ؛ ضلع شمال نمایشگاه ابتدای خیابان ششم جنب پست ،شماره 4 ؛خیابان سوم انتهای زیر گذرروبه روی پارکینگ کارکنان ،مراجعه واز خدمات رایگان استفاده نمایند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت