ششمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس درپارک فناوری پردیس برگزارخواهد شد.

عصر نمایشگاه- مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت پارک فناوری پردیس در نظر دارد به منظور جذب سرمایه برای استارتاپ‏ها و شرکت‏های نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، سومین رویداد استارتاپ دمو Startup Demo را برگزار کند.

ششمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس درپارک فناوری پردیس برگزارخواهد شد.
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، رییس مرکز فن بازار ملی ایران با اشاره به نتایج استارتاپ دموهای گذشته گفت: در 2 رویداد پیشین، بیش از 20 استارتاپ به سرمایه گذاران عرضه شد و با برگزاری 35 جلسه بین صاحبان ایده و سرمایه گذاران، تاکنون 2 مورد سرمایه گذاری نهایی شده است.
    اکبر قنبرپور در خصوص نقش حمایتی فن بازار ملی ایران در این رویداد گفت: در این رویداد استارتاپ‏ها و شرکت ها، خود را برای سرمایه‏گذاران ارائه (Demo) خواهند کرد و سرمایه گذاران پس از برگزاری جلسات خصوصی (B2B)، و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و غیره، به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد، در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن‏بازار ادامه خواهد داشت.
    قنبرپور در خصوص اهمیت برگزاری این رویدادها افزود: یکی از خلأهای زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارد این زمینه را برای شرکت های نوپا و استارتاپ ها برای سرمایه پذیری از یک طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شرکت های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم نماید.
    این رویداد چهارم خرداد ماه 96 همزمان با ششمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در سالن میلاد با حضور سرمایه ‏گذاران تخصصی این حوزه و شرکت های نوپا و استارتاپ‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) به عنوان سرمایه پذیران برگزار خواهد شد.
    مهلت استارتاپ ها و شرکت های نوپا برای ثبت نام در این رویداد تا 25 اردیبهشت ماه می باشد و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت اینترنتی مرکز فن بازار ملی ایران به آدرس www.techmart.ir مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت