آیت الله مهدوی:

نمایشگاه قرآن اصفهان در کشور بی نظیر است

عصر نمایشگاه- عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان گفت: نمایشگاه قرآن اصفهان در سطح کشور، بی نظیر است و باید به مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان و این مجموعه، بابت توفیق و همت برگزاری ۱۳ دوره نمایشگاه قرآن کریم در اصفهان تبریک گفت.

نمایشگاه قرآن اصفهان در کشور بی نظیر است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری در جلسه ستاد عالی چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان که در محل شرکت نمایشگاه های اصفهان برگزار شد، با بیان این که بخش قرآن در این نمایشگاه به خوبی تبیین شده است، اظهار داشت: عدد چهارده و چهاردهمین دوره این نمایشگاه، بهانه مناسبی است تا بخش عترت این نمایشگاه نیز بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

    وی با اشاره به این که در سال های گذشته بخش عترت نیز به درستی به این نمایشگاه اضافه شد و عنوان نمایشگاه به قرآن و عترت تغییر یافت، افزود: کسانی که به اسلام ضربه می زنند، کسانی هستند که راه قرآن و عترت را از هم جدا کرده اند. همان طور که پیدایش گروه هایی مانند داعش، نتیجه همین تفکر است.
    عضو مجلس خبرگان رهبری، به برخی آیات قرآن در خصوص تمسک به ثقلین و توجه به قرآن و عترت در کنار یکدیگر اشاره داشت و گفت: روش شناساندن اهل بیت و ترویج آموزه های آنان بسیار مهم است و ما باید از طریق ابزارهای جدید، شخصیت و آموزه های ائمه اطهار را در سطح جامعه ترویج کنیم.
    آیت الله مهدوی، تصریح کرد: دو سوم مسلمانان کنونی جهان، کسانی هستند که با قرآن آشنا هستند اما عترت را کنار گذاشته اند و متأسفانه شیعه هم گاه، ناخواسته از این مسأله غفلت کرده است. در حالی که قرآن کریم ما را مرتب به عترت، هدایت می کند و اهل بیت را طریقه اقوم می نامد.
    وی ادامه داد: چهاردهمین دوره این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای پیوند بیشتر با بخش عترت و شناخت بیشتر اهل بیت به ویژه برای نسل جوان است چراکه جوانان امروز، افکار پراکنده ای دارند و دام های فراوانی پیش روی آن ها گسترده شده است.
    آیت الله مهدوی، تصریح کرد: شرکت نمایشگاه اصفهان سال هاست امکانات، فضا و زمینه برگزاری نمایشگاه قرآن را فراهم کرده و این بقیه دستگاه های متولی و دیگر نهادها هستند که باید برای تقویت محتوای این نمایشگاه تلاش کنند. همچنین دانشگاهیان، حوزویان و صاحب نظران علوم قرآنی باید در این راه به کمک نمایشگاه اصفهان بیایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت