نمایشگاه بین المللی کتاب تهران _شهر آفتاب(۱۰۹)

بیش از ۱۵۰۰ بازدیدکننده نمایشگاه کتاب تهران آزمایش رایگان ایدز دادند

عصر نمایشگاه- دیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به غرفه آزمایش رایگان ایدز این سازمان در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: بیش از ۱۵۰۰نفر تا پایان روز هفتم این نمایشگاه آزمایش رایگان بیماری ایدز دادند.

بیش از ۱۵۰۰ بازدیدکننده نمایشگاه کتاب تهران آزمایش رایگان ایدز دادند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا ، رضا قدیمی اظهار کرد: غرفه آزمایش رایگان ایدز با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شعارهای «من پیشگیری میکنم»، «من هم تست می دهم»، «من درمان می شوم» و «من حمایت می کنم» در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل شهر آفتاب برپا شده است.
    وی گفت: خوشبختانه با فرهنگ سازی صحیح برای خودمراقبتی و پایش سلامت و شرایط ویژه ای که برای آزمایش ایدز در غرفه سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران درنظر گرفته شده، استقبال مخاطبان از این غرفه قابل توجه بوده است.
    قدیمی با اشاره به انجام آزمایش ایدز در فضایی کاملا خصوصی، امن و محرمانه افزود: در این غرفه توسط کارشناس متخصص به افراد متقاضی در خصوص ویروس اچ آی وی و راه های انتقال و پیشگیری از این ویروس مشاوره داد شده و پس از مشاوره با رضایت فرد، تست اچ آی وی از او انجام و نتیجه پس از بررسی های لازم به صورت کاملا خصوصی به شخص تحویل داده می شود.
    مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش ایدز نیز مشاوره و اقدامات حمایتی این سازمان از فرد بیمار آغاز شده و او تحت پوشش این حمایت ها و مشاوره ها قرار خواهد گرفت.
    وی آموزش و اهدای بسته های رایگان اوریگامی با هدف حمایت از کودکان کار و خیابان و نمایش محصولات و صنایع دستی تولیدشده توسط این کودکان را از دیگر فعالیت های غرفه سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد و افزود: تعدای از هنرهای دستی کودکان از جمله ظروف سفال، عروسک، تابلو های نقاشی و... برای فروش در این غرفه به نمایش گذاشته شده است.
    قدیمی گفت: اجرای پرفورمنس «من کلمه ندارم» در حمایت از کودکان در معرض آسیب شهر تهران با همکاری معصومه مهرآوران استاد دانشگاه در حوزه هنرهای محیطی از دیگر فعالیت های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در نمایشگاه کتاب تهران است.
    مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به برپایی گذر مهارت شامل آموزش و مشاوره رایگان مشاغل و فروش دست آفریده های کارآفرینان تحت پوشش این سازمان اظهار کرد: این گذر مهارتی با همکاری کارآفرینان حوزه اشتغال و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در دو حوزه خلاقیت کودکان و مشاوره های شغلی برای والدین فعالیت می کند.
    وی ایجاد انگیزه در راه اندازی کسب و کارهای خانگی کوچک و ارتقای سطح مهارت افراد حاضر در نمایشگاه کتاب را از جمله اهداف برپایی گذر مهارت عنوان کرد.
    قدیمی با اشاره به راه اندازی اتاق های ویژه مادر و کودک در نمایشگاه کتاب تهران گفت: این اتاق ها برای ارائه خدمات به مادران دارای فرزند زیر سه سال طراحی شده تا در فضایی کاملا ایمن، آرام، با دمای مناسب و تهویه مطبوع، محلی مناسب برای استراحت مادران و شیردهی فرزندشان باشد.
    سی امین نمایشگاه‌ بین المللی کتاب تهران تا 23 اردیبهشت ماه در محل شهر آفتاب برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت