رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی خبر داد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی مساجد در خراسان جنوبی

عصر نمایشگاه- رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه دستاودهای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان با ۱۸ اسفند ماه خبر داد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی مساجد در خراسان جنوبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار  در جلسه برنامه ریزی مراسم 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اظهار داشت: ستاد عالی کانون‌‎های فرهنگی هنری مساجد کشور بر اساس مصوبه 302 شورای عالی انقلاب فرهنگی در  18 سال 1371 تأسیس شده است.

    وی با اشاره به ثبت این روز در تقویم رسمی کشور از امسال افزود: در همین راستا مراسم گرامیداشت و تجلیل از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در فاصله دهم تا بیستم برگزار می‌شود.

    مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین مراسم گرامیداشت مراسم 18 اسفند در منطقه ویژه طبس نیز به صورت مجزا برگزار خواهد شد.

    وی از برگزاری ویژه برنامه‌های دیگری نیز به همین مناسبت خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، سخنرانی قبل از خطبه‌ها به منظور تشریح اهداف راه اندازی کانون‌های مساجد، دیدار با مسئولان برجسته استان از جمله امام جمعه و فرمانده سپاه استان از برنامه‌های پیش بینی شده است.

    سبزه کار همچنین از اعزام دومین کاروان نور (حامل تجهیزات کانون‌های فرهنگی هنری جدیدالتاسیس) به شهرستان‌ها خبر داد و اظهار داشت: همچنین در این ایام کانون‌های جدیدالتاسیس نیز افتتاح می‌شوند.

    به گزارش روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی، وی از فعالیت 500 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان خبر داد و بیان کرد: از این تعداد 60 درصد کانون‌ها روستایی است و رویکرد کانون‌ها تعامل با همه نهادهای فعال در مساجد است که باید از ظرفیت این کانون‌ها استفاده شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت