نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان؛

اعلام تقویم نمایشگاه های اصفهان در سال ۹۵

عصر نمایشگاه- تقویم نمایشگاه های داخلی، تخصصی و بین المللی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برای سال ۹۵ اعلام شد.

اعلام تقویم نمایشگاه های اصفهان در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،تقویم نمایشگاهی اصفهان در سال آینده با برگزاری پنجمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهیان تزیینی آغاز می شود و با برگزاری سومین نمایشگاه مشاغل خانگی، صنایع و هنرهای دستی بانوان، تزیینات منزل و هدایا خاتمه می یابد.

    گفتنی است ،مطابق این تقویم، سال آینده با برگزاری حدود 40 عنوان نمایشگاه همراه خواهد بود.

    دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته، دهمین نمایشگاه صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی، بیست و دومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی- صادراتی فرش دستباف، سیزدهمین نمایشگاه قرآن و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو از جمله مهم ترین عناوین نمایشگاهی سال آینده خواهد بود.

    همچنین ،برگزاری اولین دوره جشنواره فناوری های نوین شهری نیز در شهریور ماه سال 95 برنامه ریزی شده است.

    از سوی دیگر در تقویم نمایشگاهی سال 95، نوبت به برگزاری نمایشگاه های دو سالانه ای همچون هشتمین نمایشگاه صنعت برق در خرداد ماه، نهمین نمایشگاه متالورژی، فولاد و ریخته گری، معادن و صنایع وابسته در مرداد ماه و یازدهمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی در شهریور ماه می رسد.

    همچنین شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در ادامه فعالیت های گسترده خود در زمینه برگزاری بیش از یک دهه نمایشگاه با موضوع کشاورزی، در سال 95 نیز سه عنوان نمایشگاه تکنولوژی کشاورزی، صنعت کشاورزی و نمایشگاه صنعت دام و طیور را برنامه ریزی و برگزار خواهد کرد.  

    به گزارش شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی خانه و آشپزخانه، هفتمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کف پوش، چهاردهمین نمایشگاه صنایع مبل و دکوراسیون خانگی، هشتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی، بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی و دومین نمایشگاه منسوجات خانگی نیز از جمله دیگر عناوین جذاب نمایشگاهی است که در فهرست سال 95 گنجانده شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت