برگزاری متفاوت نمایشگاه سنگ اصفهان با حضور بیش از ۳۰ شرکت خارجی

عصر نمایشگاه- برگزاری همایش "سنگ و چالش های صادراتی" از ساعت ۸ صبح روز ۲۵ اردیبهشت ماه در محل اتاق بازرگانی اصفهان با حضور اعضای کمیسیون های مربوطه، اقتصاد دانان برجسته و اساتید دانشگاه و برگزاری جلسه هم اندیشی بین مهمانان و مشارکت کنندگان خارجی نمایشگاه سنگ در ساعت ۱۵:۳۰ روز ۲۵ اردیبهشت در سالن همایش های محل نمایشگاه های استان، از جمله برنامه های جانبی این رویداد است

برگزاری متفاوت نمایشگاه سنگ اصفهان با حضور بیش از ۳۰ شرکت خارجی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته با حضور 110 شرکت مطرح داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

     در این دوره از نمایشگاه که از 25 تا 28 اردیبهشت ماه برگزار می شود، چهار سالن نمایشگاهی شامل 9000 مترمربع فضای سرپوشیده و باز، میزبان مشارکت کنندگانی از استان های مرکزی، فارس، خراسان رضوی، تهران و اصفهان خواهد بود. همچنین 30 شرکت از کشورهای چین، ایتالیا، اسپانیا و پرتغال در این نمایشگاه حضور دارند.

    شرکت کنندگان داخلی، در زمینه انواع سنگ های فرآوری شده ساختمانی، صادراتی، عمرانی، تزیینی، تجهیزات و ماشین آلات، ابزار آلات سنگبری و فرآوری، معادن سنگ و تکنولوژی استخراج، تجهیزات و ماشین آلات سنگبری، خدمات و صنایع وابسته (حمل و نقل، لوازم و قطعات یدکی، تعمیر و نگهداری تجهیزات و ماشین آلات وابسته) فعالیت دارند. مراکز علمی و تحقیقاتی، انجمن ها، نشریات تخصصی و مراکز بازرگانی نیز از دیگر شرکت کنندگان این نمایشگاه هستند. شرکت کنندگان خارجی نیز در زمینه انواع سنگ های طبیعی و مصنوعی، ابزار برش، صیقل، رزین، پولیش و تجهیزات مرتبط حضور یافته اند. 

    افزایش متراژ شرکت های خارجی نسبت به سال های گذشته و حضور مستقیم چندین دانشگاه از جمله دانشگاه صنعتی اصفهان از نقاط قوت این دوره است. 

    همچنین برگزاری همایش "سنگ و چالش های صادراتی" از ساعت 8 صبح روز 25 اردیبهشت ماه در محل اتاق بازرگانی اصفهان با حضور اعضای کمیسیون های مربوطه، اقتصاد دانان برجسته و اساتید دانشگاه و برگزاری جلسه هم اندیشی بین مهمانان و مشارکت کنندگان خارجی نمایشگاه سنگ در ساعت 15:30 روز 25 اردیبهشت در سالن همایش های محل نمایشگاه های استان، از جمله برنامه های جانبی این رویداد است.

    این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 روزهای ذکر شده، در محل نمایشگاه های استان واقع در پل شهرستان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت