اختصاص ۴۰ هزار مترمربع فضای مسقف به نمایشگاه قرآن

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۷ خردادماه در مساحتی بیش از ۴۰ هزار مترمربع در مصلی برگزار می‌شود

اختصاص ۴۰ هزار مترمربع فضای مسقف به نمایشگاه قرآن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه » به نقل از  خبرگزاری فارس، نشست هم‌اندیشی مسئولان نمایشگاه قرآن با اصحاب رسانه امروز ٢٥ خرداد ماه در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

    در این نشست عباس نظری‌راد مدیرکل امور هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآن و عترت ارشاد با بیان اینکه قرآن مسأله اعتقادی ما است، اظهار داشت: ما در قبال قرآن بیشتر از سایر حوزه‌ها مسئولیت داریم به همین دلیل باید با تمام حوزه‌ها ارتباط و تعامل برقرار کنیم.

    نظری‌راد با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم هستیم، افزود: این نمایشگاه که شروع آن در سال ٧٢ بود و به جرأت می‌توان گفت روندی رو به تکامل داشته است.

    وی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی از دیرباز در کشور به صورت پراکنده و گسترده وجود داشته است، گفت: با برگزاری نمایشگاه قرآن فعالیت‌های قرآنی هدفمند و سازمان یافته‌تر صورت گرفت؛ در حال حاضر نیز نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آینه و ویترین تمام نمای فعالیت‌های قرآنی کشور است و ما همواره سعی داشتیم از پتانسیل سازمان‌ها و نهادها و مؤسسات مردم‌نهاد استفاده کرده تا با حضور در نمایشگاه بتوانند برنامه‌هایشان را ارائه دهند.

    همچنین در این نشست، سید مهدی جعفری مسئول روابط عمومی معاونت قرآن و عترت ارشاد با بیان اینکه امسال ربع قرن از برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن می‌گذرد، تصریح کرد: نمایشگاه از ٧ تا ٢٦ خرداد ماه مصادف با دوم تا ٢١ ماه مبارک رمضان در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه «قرآن، اخلاق،زندگی» شعار بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است، افزود: تمام برنامه‌های نمایشگاه با رویکرد شعار «قرآن، اخلاق،زندگی» برنامه‌ریزی شده و ساعت بازدید از نمایشگاه نیز از ساعت ١٧ تا ٢٤ است.

    جعفری درخصوص ساختار سازمانی نمایشگاه قرآن اظهارداشت: نمایشگاه از ١٣ کمیته و ٥ بخش تشکیل شده است. بیش از ٢۰ جلسه برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه قرآن برگزار شده است. امسال نمایشگاه در فضایی بیش از ٤۰ هزار متر مربع برپا می‌شود و بیش از ٤۰ نهاد و ٧۰ پیمانکار در نمایشگاه فعالیت خواهند کرد.

    جعفری درمورد برنامه های روابط عمومی نمایشگاه قرآن گفت: ستاد اطلاع رسانی، ویژه نامه، مستندسازی تصویری، مشارکت با صداوسیما، برنامه های حوزه فضای مجازی، تبلیغات شهری و محیطی، مراسم افتتاحیه و اختتامیه و آسیب شناسی و تحلیل محتوا ازجمله برنامه‌های روابط عمومی نمایشگاه قرآن است.

    گفتنی است، در این نشست، اصحاب رسانه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت