عرضه ۱۵ محصول و خدمات مبتنی بر نانو در دو نمایشگاه صنعتی

عصر نمایشگاه- همزمان با برگزاری دو نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی ۱۵ محصول و خدمت در حوزه فناوری نانو مرتبط با این دو حوزه عرضه شده است.

عرضه ۱۵ محصول و خدمات مبتنی بر نانو در دو نمایشگاه صنعتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل ازایسنا, با توجه به لزوم توسعه بازار محصولات فناوری نانو و رسوخ بیشتر این فناوری در صنعت کشور و نیز لزوم افزایش بهره‌وری و رقابت‌پذیری محصولات حوزه حمل و نقل ریلی در بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از فناوری نانو، محصولات فناوری نانو در این حوزه در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته معرفی شده و در معرض دید علاقه‌مندان این حوزه قرار خواهد گرفت.

    پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی کشور در حوزه صنعت حمل و نقل ریلی، از تاریخ 25 اردیبهشت‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌الملی آغاز به کار کرده و تا 28 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

    در این نمایشگاه 288 شرکت و واحد تولیدی شامل 186 شرکت داخلی و 102 شرکت خارجی از کشورهایی همچون روسیه، آلمان، چین، ایتالیا، سوئد، ترکیه، جمهوری چک، هند و اسلواکی به ارائه فعالیت‌ها، محصولات و خدمات خود در حوزه حمل و نقل ریلی می‌پردازند.

    در حوزه نانو برخی از شرکت‌های دانش بنیان محصولات مرتبط با این حوزه را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به رنگ پودری الکترواستاتیک با خاصیت کاهش دود، فیلتر هوای خودرو حاوی نانوالیاف (PAN)، نانوکامپوزیت لاستیک-سیلیکا، نانو افزودنی برای کنترل خوردگی، پوشش تبدیلی پایه زیرکونیوم (SurBond) و فناوری نانو پوشش‌ها اشاره کرد.

    علاوه بر آن در این نمایشگاه حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از صنایع جهت به‌کارگیری این فناوری نیز معرفی خواهد شد.

    حمایت از تولید محصولات مبتنی بر فناوری نانو، تامین تسهیلات برای ایجاد و توسعه خط تولید، تامین مواد اولیه و خرید تجهیزات نانو (لیزینگ و غیره)، حمایت از تولید مواد اولیه نانویی و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنایع در کشور، حمایت از برنامه‌های صنعت در حوزه تحقیق و توسعه، حمایت از بازاریابی و بازارسازی، حمایت از اخذ استانداردهای لازم و کمک به تهیه طرح‌های تجاری برای سرمایه‌گذاری‌های جدید از جمله حمایت‌های این ستاد از تحقیقات در این حوزه است.

    علاوه بر آن نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی از تاریخ 25 آغاز به کار کرده و تا 28 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ادامه دارد و در آن محصولات فناوری نانو در حوزه سلامت و بهداشت عرضه شده است.

    خانواده محصولات سیلوسپت، نانوماسک تنفسی فیلتردار، کیت سه تستی تشخیص سریع مورفین، آمفتامین و متامفتامین و کیت تشخیص بارداری (ریما)، دستگاه الکتروفورز موئینه و دستگاه الکتروریسی صنعتی، غشای حاوی نانوذرات سیلیس مورد استفاده در بیوراکتورهای غشائی (MBR) جهت کاهش گرفتگی غشاء، ارائه کننده فناوری نانوپوشش‌ها، سامانه الکترودیالیز انتخابی جهت نیترات‌زدایی از آب آشامیدنی، سامانه نانوکویتاسیون جهت آرسنیک‌زدایی از آب، شکم بند بارداری ضد امواج و همگن ساز مافوق صوت 400 وات 20 کیلوهرتز از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت