اولین نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در منطقه آزاد انزلی

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه انزلی از برگزاری نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در مرکز نمایشگاه ها و همایش‌های بین‌المللی این منطقه از ۲ تا ۴ خرداد ماه ۹۶ خبر داد.

اولین نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در منطقه آزاد انزلی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایلنا ، سیاوش امینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه انزلی از برگزاری نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در مرکز نمایشگاه ها و همایش‌های بین المللی این منطقه خبر داد.

    امینی با بیان اینکه نمایشگاه فوق از 2 تا 4 خرداد ماه 96 برگزار می‌شود، اظهار داشت: در نخستین نمایشگاه مشترک شرکت‌های روسی و ایرانی بیش از 40 شرکت روس و بالغ بر 50 شرکت ایرانی محصولات تولیدی خود را عرضه می کنند.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه انزلی مساحت نمایشگاه را بیش از 5000 متر مربع اعلام و در خصوص حوزه های فعالیت شرکت های حاضر در نمایشگاه گفت: شرکت های دانش بنیان، شرکت های فعال در بخش کشاورزی و فرآوری محصولات کشاورزی، واحدهای تولیدی صنایع سبک و سنگین آخرین تولیدات خود را به نمایش می گذارند.

    وی ویژگی متمایز و منحصر به فرد این نمایشگاه را فرآهم آوردن فضای مذاکرات دو جانبه(B2B)  از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی بیان داشت و افزود: برگزاری پنل تخصصی و جلسات مذاکرات دو جانبه شرکتهای دو کشور، فرصت مغتنمی برای واحدهای تولیدی و فعالین صنعتی ایرانی است تا بدون واسطه با نیازها و ظرفیت های بازار روسیه و شرکتهای این کشور آشنا شده و زمینه های همکاری جدیدی را پایه گذاری نمایند.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه انزلی ویژگی متمایز دیگر نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در منطقه آزاد انزلی را حضور همزمان یک هیأت اقتصادی روس اعلام و ادامه داد: این هیأت یازده نفره متشکل از مسئولین دولتی روس و تعدادی از مدیران شرکت های بزرگ روسی است که علاوه بر بازدید از نمایشگاه، در نشست کاری مشترکی را با مهندس مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی شرکت خواهند نمود و از بخش های مختلف، طرح های زیرساختی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد انزلی نیز بازدید خواهند داشت.

    امینی اضافه کرد: در این نمایشگاه شرکت های منتخبی از استان‌های جنوبی روسیه و شرکت های ایرانی از استانهای گیلان، مازندران، گلستان و چند استان دیگر حضور دارند.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه مشترک ایران و روسیه با همکاری اتاق بازرگانی گیلان و اتاق مشترک ایران و روسیه برگزار می‌شود، گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی با توجه به مزایا و معافیت‌های منطقه آزاد انزلی برای سرمایه گذاران خارجی و زیرساخت های ایجاد شده‌ای همچون مجتمع بندری کاسپین می‌تواند زمینه توسعه مراودات دوجانبه طرفین را فرآهم کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت