نخستین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی منطقه آزاد انزلی

عصر نمایشگاه-مسئول برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه ۵۵ شرکت داخلی از استان‌های مختلف کشور و پنج شرکت خارجی، پیشرفته ترین تجهیزات ، روش‌ها و طرح‌های تولیدی طلا، نقره و جواهرات را در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع ارائه و به نمایش گذاشته اند.

نخستین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی منطقه آزاد انزلی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا ؛محمود بندرچی با اظهار تشکر از همکاری اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ‌های قیمتی ایران و دیگر اتحادیه‌های مرتبط افزود: در این نمایشگاه انواع جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، ساعت، ماشین آلات، ابزارآلات و تجهیزات مربوط به طراحی و تولید طلا، جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، دکوراسیون مختلف مراکز تولید و عرضه طلا و جواهر و نقره، صندوق ایمنی حفظ و نگهداری طلا و جواهر به نمایش گذاشته شده است.
    وی معافیت مالیاتی خریداران را در منطقه آزاد انزلی به عنوان مهمترین ویژگی این نمایشگاه برشمرد و تصریح کرد: رقابت در تولید، بازاریابی و فروش، پایداری در صادرات محصولات و مشتری مداری از جمله مزیت‌های نوینی است که سازمان منطقه آزاد انزلی و دست اندرکاران این صنعت نسبت به آن اهتمام دارند.
    نخستین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ‌های قیمتی و صنایع وابسته و نمایشگاه لوازم خانگی و جهیزیه عروس از 26 تا 29 اردیبهشت ماه در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی این منطقه برپا شده و علاقه مندان می توانند از ساعت 16 لغایت 22 از این نمایشگاه تخصصی بازدید بعمل آورند.
    منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است و کشورهای حاشیه دریای خزر، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.
    قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شمال - جنوب، دارابودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر، همجواری با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه، راسنودسک در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، دسترسی از طریق راه های مناسب، به بازارهای مصرف کشورهای CIS، نزدیکی به فرودگاه بین المللی رشت از جمله مزایای منطقه آزاد انزلی است.

     



     

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت