حضور فعال ایران در نمایشگاه بین‌المللی «چاینا پلاس»

عصر نمایشگاه- بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و لاستیک چین موسوم به «چاینا پلاس» با حضور فعال نمایندگانی از کشورمان در شهر گوانگجو در جنوب چین فعالیت خود را آغاز کرده است.

حضور فعال ایران در نمایشگاه بین‌المللی «چاینا پلاس»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه » به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه که از آن به عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری این صنعت در آسیا نام برده می شود، 12 شرکت فعال از جمهوری اسلامی ایران در آن حضور دارند.
    این نمایشگاه از دو روز پیش در شهر گوانگجو در استان «گوانگ دونگ» (استان اقتصادی چین) فعالیت خود را شروع کرد که تا روز جمعه هفته جاری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
    علاوه بر 12 شرکت فعال در این حوزه از کشورمان، صدها شرکت بزرگ بین المللی جهان در حوزه پلیمر و صنایع بالادستی و پایین دستی پتروشیمی و ماشین آلات صنعت پلاستیک در نمایشگاه «چاینا پلاس 2017» چین حضور یافته اند.
    چین یکی از بزرگترین بازارهای هدف محصولات پلیمر، پلی اتیلن، پلی استایرن و پلی پروپیلن کشورمان به شمار می رود.
    گفتنی است، این نمایشگاه در سطح بین المللی رتبه دوم و در قاره آسیا رتبه اول را دارد و به شکل گسترده‌ای بین فعالان صنعت پلاستیک و لاستیک شناخته شده و یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های دنیا است.
    سال گذشته که سی امین دوره این نمایشگاه محسوب می شد، در محوطه‌ای به مساحتی بیش از 250 هزار متر مربع برگزار شد که بیش از 3 هزار و 300 شرکت کننده از حدود 40 کشور و منطقه مختلف دنیا در آن حضور داشتند.
    این نمایشگاه هم اکنون به سکویی مهم برای واردات و صادرات ماشین‌آلات تولید پلاستیک، مواد اولیه پلیمری و شیمیایی، تجهیزات جانبی، راه‌حل‌های خودکارسازی (اتوماسیون) تبدیل شده و فرصت مناسبی است تا تولیدکنندگان کشورمان علاوه بر عرضه محصولات خود، با دیگر کشورهای فعال در این حوزه به رقابت بپردازند.
    بازدیدکنندگان نمایشگاه چاینا پلاس شامل تولیدکنندگان، کارگزاران، توزیع‌کنندگان و سازمان‌های خدمات‌دهنده از صنایع مختلف هستند و بازدید از این نمایشگاه برای فعالان صنایعی مانند صنعت اتومبیل، ساختمان و زیرساخت‌های شهری، مواد خام و مواد شیمیایی، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، صنایع بسته‌بندی برای مصرف‌کننده (شامل بسته‌بندی مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و کالاها)، محصولات عمومی پلاستیکی، صنعت نورپردازی و LED، صنعت لوازم پزشکی، قالب‌گیری، بسته‌بندی، لوازم خانگی پلاستیکی، صنعت بازیافت و باز تولید، محصولات لاستیکی، کابل و سیم و صنایع دیگری مانند اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، وسایل ورزشی و ابزارهای دستی تجربه‌ای مفید و ارزشمند محسوب می شود.
    همچنین در حاشیه برپایی این نمایشگاه، بالغ بر 50 سمینار تخصصی برگزار می شود و شرکت های حاضر در آن آخرین تکنولوژی‌ها و راه‌حل‌های تولید خود را در اختیار فعالان صنعت لاستیک و پلاستیک قرار می دهند.
    شهر پکن پایتخت چین در سال 1983 میلادی میزبان اولین دوره این نمایشگاه بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت