با حضور ۱۰۰ شرکت از ۲۸ کشور؛

نمایشگاه صنایع غذایی و کشاورزی باکو با حضور ایران گشایش یافت

عصر نمایشگاه- بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و کشاورزی با حضور یک صد شرکت از ۲۸ کشور از جمله شرکت های ایرانی در باکو گشایش یافت.

نمایشگاه صنایع غذایی و کشاورزی باکو با حضور ایران گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا،«الهام علی اف» رئیس جمهوری آذربایجان و «مهربان علی اوا»معاون اول رئیس جمهوری در نخستین روز این نمایشگاه با حضور در مرکز نمایشگاهی باکو از غرفه های شرکت های مختلف بازدید کردند .
    همچنین چند شرکت ایرانی همچون «پارس خوشه پرداز »،«الکترواستیل» و «هلدینگ کشاوزی و دامپروری پارس» انواع محصولات تولیدی خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشتند .
    یخچال های فروشگاهی، انواع سردخانه ها و آب سردکن ها ، پسته ، زعفران ، شیر خشک ، نشاسته های اصلاح شده ، امولسیفایر و استابلایز مورد استفاده در صنایع لبنی، صنایع گوشت و کارتن سازی از محصولات عرضه شده از سوی شرکت های ایرانی در این نمایشگاه بین المللی است.
    محمدرضا کشتکاران مدیر عامل شرکت پارس خوشه پرداز محصولات تولیدی کشورمان را برای مصرف کنندگان جمهوری آذربایجان و کشورهای دیگر منطقه از نظر قیمت و کیفیت بسیار مناسب عنوان کرد .
    وی افزود: با توجه به نزدیکی جغرافیایی ایران و جمهوری آذربایجان و هزینه کمتر حمل و نقل، محصولات شرکت های ایرانی در بازارهای منطقه در مقایسه با کشورهای دیگر ارزانتر و از نظر کیفیت نیز بالاست .
    مسعود نیکزاد نماینده هلدینگ کشاورزی و دامپروری پارس نیز جمهوری آذربایجان را دروازه ورودی به کشورهای منطقه از جمله روسیه و اوکراین عنوان کرد و گفت: با حضور در این نمایشگاه قصد داریم بازار کشورهای منطقه را بررسی و ارزیابی کنیم .
    در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و کشاورزی باکو که برای 3 روز ادامه خواهد داشت، شرکت هایی از لهستان، روسیه، قزاقستان ، ایتالیا ، بلاروس ، جمهوری آذربایجان، یونان ، هند ، مجارستان ، اسپانیا ، بلژیک ، لتونی محصولات صنایع عذایی، ماشین آلات کشاورزی و خدمات در این حوزه ها را به معرض نمایش گذاشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت