نمایشگاه مبلمان معاصر نیویورک (ICFF) در یک نگاه

عصر نمایشگاه- نمایشگاه مبلمان معاصر نیویورک (ICFF) جایگاه طراحی جهانی در آمریکای شمالی به شمار می آید.

نمایشگاه مبلمان معاصر نیویورک (ICFF) در یک نگاه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»به نقل از ilikevents,  نمایشگاه مبلمان معاصر نیویورک که محل نمایش آثار طراحی معاصر برتر آمریکای شمالی محسوب می شود هر سال کسانی را که قاطعانه پیگیر وقایع به روز و آخرین روندهای عرصه طراحی هستند، به بازدید از نمایشگاه جامعی از محصولات به روز و همینطور مجموعه ای از برنامه های جذاب، سرگرم کننده و آموزنده و یک پکیج از برنامه محصولات و آثار طراحی به نمایش گذاشته شده، جلب می نماید. معماران، طراحان داخلی و توسعه دهندگان همواره در پی الهامات و ایده های جدید هستند تا در پروژه بعدی طراحی خود از آن استفاده کنند. آنها در این نمایشگاه شرکت می کنند تا بهترین ها و جدیدترین های قالب های طراحی مدرن را که برای طراحان داخلی فراهم شده است، کشف و شناسایی کنند. با شرکت در این نمایشگاه محصولات جدید عرصه طراحی معاصر بزرگترین برندها و همینطور استعدادهای نوظهور از سراسر جهان را کشف و شناسایی نمایید و با طراحان و سازندگانی متخصص و حرفه ای در زمینه تولید و ساخت مبلمان سفارشی با کیفیت ایده آل برای فضاها و محیط های اقامتی، پذیرایی، تجاری، و خرده فروشی ملاقات نمایید.

    درباره نمایشگاه مبلمان معاصر نیویورک (ICFF) بیشتر بدانید!
    چرا باید در نمایشگاه مبلمان معاصر نیویورک 2017 شرکت کنید؟

    مساحتی در حدود 165000 فوت مربع (15300 متر مربع) از مرکز نمایشگاهی جاویتس به مدت 4 روز برگزاری این نمایشگاه مملو از بیش از 32000 طراح داخلی، معمار، خرده فروش، نماینده شرکت، پخش کننده، مدیر امکانات، توسعه دهنده، سازنده، طراح فروشگاه، و متخصص تجارت بصری خواهد بود.

    بیش از 700 غرفه دار از سراسر جهان محصولات خود را در 11 بخش و گروه بندی محصولات این نمایشگاه به نمایش می گذارند. این ازدحام قابل توجه غرفه داران، فرصت بی نظیری را ایجاد می کند تا شاهد مجموعه وسیع و در عین حال متمرکزی از زیباترین، نوآورانه ترین، و اصیل ترین محصولات پیشرو مبلمان خانگی و اداری یکجا و زیر یک سقف باشید.  

    احتمال می رود شرکت کنندگان زیر، سفر سالانه خود به این مرکز مشهور طراحی را برنامه ریزی و در این رویداد سالانه شرکت نمایند: اتاق اقتصادی فدرال اتریش، مبلمان برزیل، گروه طراحی اروپایی انگلستان، سرامیک ایتالیا، طراحی فیلیپین، مبلمان نیویورک، انجمن مبلمان (ایالات متحده آمریکا)، وبسایت اینساید نُروِی (داخل نروژ)، فضاهای داخلی از اسپانیا، نمایشگاه سبک زندگی نیویورک (HO.MI New York)، و برندهای پرتغالی.

    چرا باید در نمایشگاه مبلمان معاصر نیویورک 2017 غرفه داشته باشید؟

    غرفه داران نمایشگاه مبلمان معاصر نیویورک 2017 از امکان روابط عمومی یک ساله و شرکت در کمپین و رقابت های بازاریابی که دنیای معماران، طراحان داخلی، توسعه دهندگان، و خرده فروشان را مورد هدف قرار می دهد و بازار 6 میلیارد دلاری فضاهای داخلی برتر آمریکای شمالی را اداره می کند، بهره مند می شوند. این نمایشگاه که ظرف فقط سه سال سایز و فضای نمایشگاهی آن دو برابر شده، به فعالیت در زمینه توسعه و گسترش خود ادامه می دهد تا برای جلب مخاطبین هر چه بیشتری از میان متخصصین عرصه طراحی که به این نمایشگاه به عنوان رویداد سالانه ای که حتماً باید در آن شرکت کنند، باور دارند، فضای کافی فراهم نماید.

    طبقه بندی محصولات:

    لوازم جانبی، قطعات، لوازم آشپزخانه و حمام، مصالح و مواد اولیه، صندلی، پوشش های دیوار، فرش و کف پوش، مبلمان، لوازم روشنایی، مبلمان فضاهای روباز، منسوجات

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت