برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری در خرداد ماه

عصر نمایشگاه- نمایشگاه فناوری و نوآوری تهران (INOTEX) نمایشگاه مهم و برجسته تکنولوژی در منطقه خاورمیانه محسوب می شود. این نمایشگاه با تاکید بر فناوری به بعنوان کاربرد دانش در توسعه جوامع بشری و نوآوری بعنوان بکارگیری ایده‌های نوین فعالیت می کند.

برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری در خرداد ماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از الیکه, با توجه به فقدان نمایشگاههای بین‌المللی مناسب در کشور که در برگیرنده تمامی حوزه‌های فناوری باشد، نمایشگاه اینوتکس از سال1390 با همت پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری و سفارت ج.ا.ایران در روسیه در کشورمان برگزار شده است. در پنجمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ایران، بیش از 120 شرکت توانمند فناور از 20 کشور دنیا و 60 شرکت از ایران، آخرین دستاوردها و نوآوری های فناورانه خود را در حوزه های فناوری رسانه، فناوری اطلاعات و ارتباطات، نفت، گاز و پتروشیمی، اتوماسیون صنعتی و سیستم های هوشمند، بیوتکنولوژی و تجهیزات پزشکی، فناوری نانو، انرژی های نو و تجدید پذیر، و هوافضا، به نمایش خواهند گذاشت.

    نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کنند نمایشگاه فناوری و نوآوری در تاریخ 2تا 5 خرداد ماه است.

    اهداف نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری تهران 2017:

    توسعه فناوری با استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی
    رشد فناوری و توسعه کاربرد آن در برخی از کشورها، بیشتر و در برخی دیگر کمتر اتفاق افتاده است که این رویداد بین‌المللی زمینه مناسبی برای تبادل تجربیات کشورهای مختلف در فناوری‌های جدید و کاربرد‌های بروز آنها را فراهم می‌آورد.

    بزرگترین بازار فناوری منطقه
    پیشرفت‌های فناوری ایران در سالیان اخیر و ایجاد زیرساخت‌های توسعه فناوری و همچنین موقعیت جغرافیایی، اقتصادی و ژئوپولیتیکی ایران، ظرفیت تبدیل شدن به هاب فناوری منطقه را در تمامی حوزه‌های فناوری ایجاد نموده است که این نمایشگاه در آینده‌ای نزدیک به بزرگترین فن‌بازار بین‌المللی جهت عرضه و تقاضای فناوری و ارایه آخرین نوآوری‌های دنیا در حوزه فناوری تبدیل خواهد شد.

    شکل‌گیری تجارت و تعاملات اقتصادی حول فناوری
    حمایت نمایشگاه از انعقاد قراردادهای انتقال فناوری و پشتیبانی از تجاری‌سازی آنها زمینه مساعدی برای شرکت‌های فناور ایجاد می‌کند تا بتوانند با بهره‌گیری از برترین فناوری‌های روز دنیا، زنجیره تولیدات محصولات فناورانه خود را گسترش داده و با دسترسی بیشتر به بازارهای جهانی با تکیه بر فناوری‌های بروز، برای کشور تولید ثروت نمایند.

    تبادل تجارب شرکت‌های موفق در تجاری‌سازی و توسعه فناوری
    نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری با دعوت از پیشتازان و نخبگان حوزه فناوری از سراسر جهان، کانونی برای گردهما‌یی متخصصان، فناوران و مدیران شرکت‌های فناور شده و با استفاده از ابزارهای مختلف (همایش، نشست‌تجاری، کنفرانس و ...) زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب فیمابین متخصصان مهیا می‌کند.

    تقویت مناسبات بین‌المللی و افزایش ظرفیت سیاسی با استفاده از فناوری
    نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری با دعوت از متقاضیان فناوری از سراسر جهان، زمینه را برای عرضه محصولات فناوری و تبادلات فناوری، فراهم نموده که گسترش مناسبات سیاسی و ظرفیتهای سیاسی را در بر خواهد داشت.

    کمک به شکل گیری و گسترش اتحاد منطقه ای با استفاده از ظرفیت فناوری
    نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری با جذب عرضه کنندگان و متقاضیان محصولات فناوری، ظرفیت ایجاد و گسترش اتحاد منطقه ای با فراهم سازی تامین نیازهای فناوری منطقه از خود منطقه را فراهم خواهد نمود.

    دسته بندی محصولات نمایشگاه INOTEX تهران 2017:

    فناوری رسانه
    IT و فناوری اطلاعات و ارتباطات
    نفت، گاز و پتروشیمی
    اتوماسیون صنعتی و سیستم های هوشمند
    بیوتکنولوژی و تجهیزات پزشکی
    فناوری نانو
    انرژی های نو و تجدید پذیر
    هوافضا

    پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری INOTEX2016 با تجربه موفق سالیان گذشته و هدف گذاری جهت دعوت از شرکتهای معتبر فناور از دیگر کشورهای جهان، در نظر گرفته شده است. در همین راستا حضور شرکت‌هایی از بیش از 20 کشور دنیا برای این دوره برنامه‌ریزی شده است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت