نمایشگاه صنعت چوب هانوفر

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنعت چوب هانوفر (LIGNA) یک رویداد جهانی برای بخش ماشین آلات، دستگاه ها و ابزارهای صنعت نجاری و پردازش چوب است.

نمایشگاه صنعت چوب هانوفر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه » ؛ نمایشگاه صنعت چوب هانوفر از سال 19755 برجسته بوده و دلیل آن ارائه طیف گسترده ای از ابزار نجاری شامل ماشین آلات بزرگ مقیاس برداشت در هوای آزاد و طیف گسترده ای از ابزارهای نجاری، ماشین آلات و دستگاه ها در سالن های نمایشگاهی است.
    این نمایشگاه همچنین به ارائه برنامه حمایتی غنی، نمایش های مختص آخرین روندها مانند ساخت و پردازش یکپارچه، بازدهی، پایداری و تطبیق پذیری در تولید و فرآوری مواد می پردازد. صنعت چوب هانوفر در مدیریت روابط کلیدی تجاری به فعالان  خدمات حمایتی مختلفی ارائه می دهد تا آنها را وارد بازارهای جدید کند.
    این رویداد فرصتی استثنایی برای نمایش محصولات در مقابل مخاطبان بین المللی متعهد است. این نمایشگاه جامع ترین مرکز بین المللی برای گفت و گو و به اشتراک گذاری دانش میان کارشناسان این صنعت است تا با ارائه آخرین دستاوردها و دانش فنی نمایشی منحصر به فرد با پوشش طیف کاملی از دستگاه ها، ماشین آلات و ابزارهای کل زنجیره ارزش افزوده، شرایط کلی خود را در این صنعت بهبود بخشند.
    در حاشیه این رویداد بین المللی نمایشی زنده توسط تمام رهبران بازار که درک کاملی از نوآوری های این صنعت دارند، ارائه می‌شود.
    ارائه محصولات نوآورانه و پیشرفت های فنی به عموم تجارت بین الملل بخشی از دستاورد شرکت در این نمایشگاه است. فعالان با هر تخصصی در بخش های صنعت چوب شامل برداشت و بازیابی چوب، ماشین آلات، تجهیزات و یا ابزار، قادر به ارائه راهکار های مناسب در جهت پاسخگویی به نیازهای رو به رشد بازارهای امروزی به مشتریان بالقوه هستند.
    این نمایشگاه دروازه ورود تاجران به دنیای حرفه ای جهانی است. بیش از 56درصد حاضران این نمایشگاه از کشورهای مختلف جهان و آسیای شرقی و مابقی فعالان و تجار آلمانی هستند.
    LINGA 2017 در بخش های: صنعت مبلمان، راهکارهای صنایع چوب، کار با چوب سخت، ماشین آلات و تاسیسات برای پردازش چوب سخت، ماشین آلات و تاسیسات استفاده از ضایعات چوب و استخراج انرژی از چوب، ماشین آلات تولید و نگهداری، ماشین آلات اره کشی، پنل و روکش چوبی و فناوری های جنگلداری از تاریخ 1 تا 5 خرداد 1396 در محل دائمی نمایشگاهی هانوفر برگزار می‌شود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت