جزییات منتشر شده از نمایشگاه تجهیزات برق برلین

عصر نمایشگاه- نمایشگاه تجهیزات برق برلین (CWIEME Berlin) دارای قدمت و اعتبار بسیار زیادی در منطقه می باشد.

جزییات منتشر شده از نمایشگاه تجهیزات برق برلین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹:۰۰

    این رویداد با بیش از بیست سال سابقه برگزاری، با سابقه ترین نمایشگاه فناوری های تولید سیم پیچ، موتورهای الکتریکی و تراسفورماتور است.
    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ilikevents، مخاطبان این نمایشگاه متخصصینی هستند که قصد سرمایه گذاری در محصولات و یافتن تامین کنندگان جدید برای شرکت های خود را دارند. نیمی از آنها در نمایشگاه های دیگر شرکت نمی کنند که گواهی بر ممتاز بودن شرکت کنندگان و کالاهای ارایه شده در این رویداد است. این نمایشگاه مکانی ایده آل برای شرکت هاست تا محصولات و راهکارهای خود را به خریداران و تصمیم گیران اصلی ارایه نمایند. نمایشگاه برق برلین با خدمات فراوان و ارزش تجاری بالا، شرکت شما را در قلب زمینه کاریتان قرار می دهد. این رویداد با گردهمایی مهندسان و فروشندگان در کانون های اصلی تولید، امکان دسترسی به بازارها و فرصت های جدید را برای شما فراهم می آورد. مهندسان متخصص و کارشناسان تدارکات در این نمایشگاه شرکت می کنند تا با فروشندگان جدید و فعلی دیدار داشته باشند، بر روی محصولات و روش های نوآورانه سرمایه گذاری کنند، با همتایان صنعتی خود ارتباط برقرار نمایند و از آخرین پیشرفت های این صنعت آگاه گردند. نمایشگاه تجهیزات برق برلین با قرار داشتن در قلب تولید اروپا مهمترین رویداد جهان در زمینه فناوری های تولید سیم پیچ، موتور الکتریکی و ترانسفورماتور به شمار می آید. بیش از ٧٥۰ تولید کننده و تامین کننده از سراسر جهان هزاران محصول، راهکار و فناوری جدید را به نمایش می گذارند.
    نمایشگاه تجهیزات برق برلین تنها نمایشگاهی برای سیم پیچ نیست. این رویداد محلی برای محصولات گوناگون از مواد عایق تا اجزا ترانسفورماتورها می باشد. با ارایه کالاها و راهکارها از سراسر جهان در سیزده شاخه مختلف از محصولات، نمایشگاه تجهیزات برق برلین آگاهی از آخرین نوآوری ها و فناوری ها را برای شما آسان نموده است. با بازدید از نمایشگاه تجهیزات برق برلین در زمان و سرمایه با ارزش تان صرفه جویی می نمایید و هر آنچه شرکتتان برای موفقیت نیاز دارد را همگی در زیر یک سقف خواهید یافت.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس  www.coilwindingexpo.com/berlin  مراجعه فرمایید.

     

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت