مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان یزد:

توزیع اقلام اساسی ماه رمضان در یزد

عصر نمایشگاه- مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه اقلام اساسی ماه رمضان به مقدار مورد نیاز و طبق سنوات گذشته در استان موجود است، گفت: از فردا این اقلام توزیع می‌شود.

توزیع اقلام اساسی ماه رمضان در یزد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از دانا؛ مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا، در خصوص توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اقلام اساسی به مقدار مورد نیاز و طبق سنوات گذشته در استان موجود است و از فردا این اقلام توزیع می‌شود.

    سید حسین بخشایش گفت: اقلام مورد نیاز شامل شکر با قیمت دو هزار و 700 تومان، مرغ منجمد با قیمت 5 هزار و 600 تومان، گوشت منجمد گوساله وارداتd با قیمت 23 هزار تومان  و برنج سفید به قیمت دو هزار و 700 تومان برای مصرف کننده در یزد عرضه می‌شود.

    وی با بیان اینکه مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و اتحادیه‌های کارگری و کارمندی تهیه کنند، از برپایی نمایشگاه‌هایی برای عرضه مستقیم کالا نیز خبر داد و گفت: دو نمایشگاه در شاهدیه و اکرمیه به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاها در این ماه مبارک برپا می‌شود که در آنها علاوه بر اقلام اساسی، اقلام دیگری چون مرغ گرم، تخم مرغ و گوشت گرم گوسفندی با قیمتی کمتر از قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود.

    بخشایش با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار یکی ازدلایل آن را افزایش کشش بازار به دلیل نزدیک شدن به ماه رمضان عنوان کرد و گفت: مرغ تقریبا به صورت کشوری افزایش قیمت داشته و اکنون قیمت برای مصرف کننده در یزد هفت هزار و 650 تومان است با این حال مردم می‌توانند مرغ مورد نیاز خود را از فروشگاه اتحادیه‌مرغداران استان واقع در تعاون روستایی  با قیمتی٤۰۰ تومان ارزانتر به قیمت هفت هزار و 250 تومان تهیه کنند.

    مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه سعی داریم در این ایّام قیمت‌ها روند کاهشی داشته و توزیع اقلام اساسی به وفور انجام شود، ادامه داد: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه 124 بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسی اتاق اصناف اعلام نمایند و مدیریت تنظیم بازار استان نیز با تلفن تماس 3163458 آماده دریافت نقطه نظرات هم استانی های عزیز می باشد.

     

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت